Tekee kohta 5-4 ja sitten sekunti ennen loppua tyhjiin 6-4.Eihän Mäenalanen ole tehnyt kuin yhden.
TPS menetti taas pisteet maalivahtiin. Koska reagointia? Ilman imaisua jatkoille 1-1 tilanteesta.
Mielestäsi Kalpa pelasi hyvin? Pata oli niin huono, että tuo olisi Kalpan pitänyt klaarata useamman maalin erolla. Toki Andylla oli ihan ok päivä, mutta silti."Pillukoita!", totesi kettu pihlajanmarjoista
Mä laitoin kokonaista 1e 30 kertoimella kärppien voitolle...Ei kyllä yllättänyt, että Kerho päästi Kärpät tasoihin. Olisi pitänyt ottaa kärppiä/tasuria livestä kun tiesi, että tuo peruuttelu alkaa heti kun 3. erä alkaa.
Mä laitoin kokonaista 1e 30 kertoimella kärppien voitolle...
Säästää torstaille kun Kärpät nöyryyttää Pataa.Tekee kohta 5-4 ja sitten sekunti ennen loppua tyhjiin 6-4.
Eihän Mäenalanen ole tehnyt kuin yhden.
Oot kova jätkä.Mä uskoin 1-5 tilanteessa jossa tasoihin tultiin niin pakko on uskoa nytkin.
Käärmekeitot kehiin erätauolla ja uskon että 3. erä on ihan eripeliä Kärpiltä mitä nämä kaksi.
Believe.
Näkyi kameroissa kun setelit vaihtoivat omistajaa.Oulussa näemmä kotituomarointi alkanut heti 1-3 maalin jälkeen. #varmatieto #tekstitv
Todennäköisesti HPK voittaisi korkeintaan yhden pelin.Tää on hienoa kiekkoa. Ottaisin yhden pleijarisarjan näiden joukkueiden välillä. Olkoonkin että riski oman joukkueen häviämiselle on kohtuullisen suuri.
Kuulostaa aivan viime kauden JYPiltä.Ei näillä 3. erän perseilyillä ansaitakaan kolmea pistettä. Voisivatko oppia jo tuon?
Kts, vielä on peliä jäljellä.Oot kova jätkä.
Ei näillä 3. erän perseilyillä ansaitakaan kolmea pistettä. Voisivatko oppia jo tuon?