Tottakai se sinulle on kuollut, kun et enää Jokereita seuraa.Kauden avausmatsi ja 43 viestiä otteluseurantaketjussa. Jokerit on kuollut.
Tottakai se sinulle on kuollut, kun et enää Jokereita seuraa.Kauden avausmatsi ja 43 viestiä otteluseurantaketjussa. Jokerit on kuollut.
Kauden avausmatsi ja 43 viestiä otteluseurantaketjussa. Jokerit on kuollut.
Perkele, itse unohduin seuraamaan matsia enkä raportoimaan kaikkea näkemääni tänne! Käännän fokuksen ensitilassa päinvastoin ja pelastan seuran.Kauden avausmatsi ja 43 viestiä otteluseurantaketjussa. Jokerit on kuollut.
Mitä jos annettaisiin vähän aikaa.
Eri ketjun kamaa ja olemme tästä niin eri linjoilla, mutta aikaa on ollut koko viime kausi. Nyt on analyysit tehty ja korjaavat toimenpiteet, joten nyt odotuksena on yksi asia. Tulos. Ei selitykset vaan tulos.
Kontiola ei vakuuta. Aivan uskomattoman laiskaa pelaamista tilanteiden jälkeen. Muutenkin hidas.
Regin suhri kolme hyvää paikkaa paskalla vedolla.
Erosesta on tullut aikuinen. Pelasi hyvän erän.
Paitsi että ylivoiman dumaaminen on yhden yrityksen jälkeen muutenkin typerää, niin olenko mä taas ylioptimisti, vai oliko se ihan ok YV? Kiekko saatiin tuotua alueelle, homma rauhoitettua ja pari paikkaa rakennettua neliön keskelle. Joskus tuntuu että Jokereilta odotetaan jotain Neuvostoliiton 70-luvun kiekkotaidetta ja kaikki muu on paskaa. Paitsi jos tulee maali, silloin ainoastaan suurin osa on paskaa.Eli ei armoa, vaikka pelaajat ovat vaihtuneet. Sen on toimittava kerran kerrasta tai muuten ranteet auki?
Paitsi että ylivoiman dumaaminen on yhden yrityksen jälkeen muutenkin typerää, niin olenko mä taas ylioptimisti, vai oliko se ihan ok YV? Kiekko saatiin tuotua alueelle, homma rauhoitettua ja pari paikkaa rakennettua neliön keskelle. Joskus tuntuu että Jokereilta odotetaan jotain Neuvostoliiton 70-luvun kiekkotaidetta ja kaikki muu on paskaa. Paitsi jos tulee maali, silloin ainoastaan suurin osa on paskaa.
Eli ei armoa, vaikka pelaajat ovat vaihtuneet. Sen on toimittava kerran kerrasta tai muuten ranteet auki?
Monta ylivoimaa haluat? 50,100,1000? Kuinka kauan odotetaan?
Haapalalle pitäisi löytää vähän paremmat ketjukaverit.