Ti 3.12.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 33 128
  • 442

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Toivottavasti olet hyvin ylpeä tästä kommentista.
Mäntylä taitaa olla hyvin ylpeä niistä päähän osutuista taklauksista. En mä kellekään toivo mitään loukkaantumista.

Kuten jo siinäkin viestissä sanoin, toivottavasti ok eikä käynyt pahemmin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Onko mulla jotenkin näkö heikentynyt kun en näe kentälle saakka kunnolla, vai kuvataanko Turussa peliä nykyisin aivan helvetin kaukaa?
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
TeliaTV on kyllä yks vitsi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tehkääs nyt maali!
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Näin on. Vihaajat voisi pitää nyt mölyt mahassaan Mäntylästä, sillä minulla on raportointinappi enkä pelkää käyttää sitä. Koko illan tulee.
Juu noista on ennenkin jaettu kirjoittajille jäähyjä. Katotaan mitä tänään käy
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Pajuniemi viimeistelee huolella ja saadaan Turunkin peliin hieman sähköä toivottavasti. Vähän on verkkaiselta jotenkin näyttänyt, vaikka muuten melko tasaista. 1-0. Lähetys toimii myös hyvin. Edit. Parempi sanamuoto
 

butler

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa on ihan kuutamolla. Eikö ne ole tajunneet, että peli alkoi jo?! Luokatonta touhua...
Kuuluu suunnittelmiin. Esitetään heikkoa ja sitten kun vastustaja vähiten odottaa tehdään pari maalia ja paketoidaan peli. Siis jos Tero näkee voiton nyt tärkeäksi. Mikäli ei näe, niin hiotaan vaan pelikirjaa kevättä kohden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös