Mainos

Ti 3.10.2023 Lukko - Tappara

• 10 893
  • 225

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuleekohan tähän potkusääntöön kesken kauden muutos? Sinänsä tämä meni nykysäännön mukaan oikein, eli ohjaava luistin ei noussut jäästä.
En kyllä itse oikein ymmärrä, että miksi pitäisi tulla. En itse osaa nähdä kiekon ohjaamisessa luistimella mitään väärää. Taitolaji tuokin on, että osaa nimenomaan ohjata, eikä potkaista.

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
En kyllä itse oikein ymmärrä, että miksi pitäisi tulla. En itse osaa nähdä kiekon ohjaamisessa luistimella mitään väärää. Taitolaji tuokin on, että osaa nimenomaan ohjata, eikä potkaista.
Käytännössähän tuo Tapparan maali oli potku ulkosyrjällä. Sääntöjen mukaan kai hyväksyttävä, mikäli tulkintana on, että ilman luistimen nousua ei voi olla myöskään potkua. Mutta käytännössä potku.

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lähinnä itsellä vaan kiekkoromanttinen asenne, että maali pitää lähtökohtaisesti tehdä mailalla. Sitten voisi olla jokin kuvista tarkistettava asia, että sitoiko puolustava pelaaja siten, että jalkaohjaus oli ainoa tapa tehdä maali.
Ymmärrän näkökannan, mutta maaleja kimpoilee ja ohjautuu muistakin osista kuin luistimista. Siksi tykkään tästä linjasta, kunhan vaan luistimet pysyvät jäässä eikä kukaan rupea maalilla kiekkoa potkimaan.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näin vain 2. ja 3. erän, joissa Lukko mielestäni vähän niskan päällä. Tappara yhden potkumaalin verran parempi, kiitos Liigan ammattituomarit.
Ekassa erässä Lukko oli selkeästi kuskinpukilla. Heljanko otti ne muutamat paikat kiinni ja Tappara ei saanut siinä erässä mitään aikaan

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Näissä peleissä pitäisi kasetin kestää loppuun saakka. Tänään ei Lukon nelosella kestänyt ja lopputuloksena nolla pistettä.

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Harmi homma, Lukko tässä pelissä oli ihan niskan päällä, mutta tapparamaisesti sitten kiekko jalan kautta maaliin ja 1-2. Pelillisesti Tappara ei ollut kummoinen, jos nyt ei Lukonkaan kauden parhaita pelejä ollut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy