En kyllä itse oikein ymmärrä, että miksi pitäisi tulla. En itse osaa nähdä kiekon ohjaamisessa luistimella mitään väärää. Taitolaji tuokin on, että osaa nimenomaan ohjata, eikä potkaista.Tuleekohan tähän potkusääntöön kesken kauden muutos? Sinänsä tämä meni nykysäännön mukaan oikein, eli ohjaava luistin ei noussut jäästä.
Hyvin se Lukoltakin sujuu, ei tarvitse huolestua. Maalinteossa Tappara edellä, mutta aina voi parantaa sitäkin.Tappara osaa kyllä tuon mailahäirinnän perinteisesti. Kovasti piti tuomariston ottaa nämä tällä kaudella pois, mutta samanlaista tää on edelleen.
Käytännössähän tuo Tapparan maali oli potku ulkosyrjällä. Sääntöjen mukaan kai hyväksyttävä, mikäli tulkintana on, että ilman luistimen nousua ei voi olla myöskään potkua. Mutta käytännössä potku.En kyllä itse oikein ymmärrä, että miksi pitäisi tulla. En itse osaa nähdä kiekon ohjaamisessa luistimella mitään väärää. Taitolaji tuokin on, että osaa nimenomaan ohjata, eikä potkaista.
Prioriteetti on varmaan pelin tasoihin saaminen vaikka jäähytasapainon kustannuksella, joten veikkaan Tapparan jäähyä.Tää on paha, kun Tapparalla on sekä maaleja että jäähyjä 2 ja Lukolla vastaavasti molempia 1. Jäähytasapaino vs. peliä tasan
Halloran on kyllä yllättänyt alkukauden pistesaldollaan positiivisesti.
Hyviä peliä edistäviä pieniä, oikea-aikaisia pelejä. Kuten tänään ekassa maalissaHalloran on kyllä yllättänyt alkukauden pistesaldollaan positiivisesti.
Ymmärrän näkökannan, mutta maaleja kimpoilee ja ohjautuu muistakin osista kuin luistimista. Siksi tykkään tästä linjasta, kunhan vaan luistimet pysyvät jäässä eikä kukaan rupea maalilla kiekkoa potkimaan.Lähinnä itsellä vaan kiekkoromanttinen asenne, että maali pitää lähtökohtaisesti tehdä mailalla. Sitten voisi olla jokin kuvista tarkistettava asia, että sitoiko puolustava pelaaja siten, että jalkaohjaus oli ainoa tapa tehdä maali.
Ekassa erässä Lukko oli selkeästi kuskinpukilla. Heljanko otti ne muutamat paikat kiinni ja Tappara ei saanut siinä erässä mitään aikaanNäin vain 2. ja 3. erän, joissa Lukko mielestäni vähän niskan päällä. Tappara yhden potkumaalin verran parempi, kiitos Liigan ammattituomarit.