Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Hyvä maalivahti, huono peli, mutta silti voitto. Kaikki kunnia hyvälle maalivahdille. Myllyniemellä ei olisi voittoa tullut, ehkä.
Oli kyllä vaisua menoa HPK-Kannattajilla. Ei mulla muuta.
Eikö TV:n välityksellä ole hieman hankalaa arvioida, että kuinka kova meininki kenelläkin on?
Itse en ainakaan kuullut Kannattajilta lähes yhtään mitään meidän katsomoon. Tämän takia kuulisinkin mieluisesti miten kannattajatoiminta siellä on kehittynyt uuden katsomon ohella?
Hyvä maalivahti, huono peli, mutta silti voitto. Kaikki kunnia hyvälle maalivahdille. Myllyniemellä ei olisi voittoa tullut, ehkä.
Ei sillä pelin alussa niin kovasti töitä ollut, mutta kuitenkin torjuttu rankkari ja varsinkin lopun Ässien painostuksen hoitaminen teki illasta loistavan.Olikos Dominaattorilla kovasti töitä vai tuliko nollapeli helpolla?
Nykyteknologia on ihmeellistä. Itse en ainakaan kuullut Kannattajilta lähes yhtään mitään meidän katsomoon. Tämän takia kuulisinkin mieluisesti miten kannattajatoiminta siellä on kehittynyt uuden katsomon ohella?
Niin. Itse olin siinä punaviivan tuntumalla katsomassa peliä niin ei teistä porilaisista lähtenyt kuin ihmeellistä ininää ja näkyi vain suurehko lippu. Ihanku lapsi ois halunnu huomiota huitomalla. Se on sellasta.Oli kyllä vaisua menoa HPK-Kannattajilla. Ei mulla muuta.
Niin. Itse olin siinä punaviivan tuntumalla katsomassa peliä niin ei teistä porilaisista lähtenyt kuin ihmeellistä ininää ja näkyi vain suurehko lippu. Ihanku lapsi ois halunnu huomiota huitomalla. Se on sellasta.