Ti 29.12.2015 HPK - Ässät

  • 4 248
  • 38

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hyvä maalivahti, huono peli, mutta silti voitto. Kaikki kunnia hyvälle maalivahdille. Myllyniemellä ei olisi voittoa tullut, ehkä.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Eikö TV:n välityksellä ole hieman hankalaa arvioida, että kuinka kova meininki kenelläkin on?

Nykyteknologia on ihmeellistä. Itse en ainakaan kuullut Kannattajilta lähes yhtään mitään meidän katsomoon. Tämän takia kuulisinkin mieluisesti miten kannattajatoiminta siellä on kehittynyt uuden katsomon ohella?
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Itse en ainakaan kuullut Kannattajilta lähes yhtään mitään meidän katsomoon. Tämän takia kuulisinkin mieluisesti miten kannattajatoiminta siellä on kehittynyt uuden katsomon ohella?

Ai tekin olitte siellä, en huomannut.

---

Jos jätetään provoilut pois, niin eteenpäin on menty hitaasti, mutta suht varmasti. Täydellisesti päin persettä mennyt kausi on hieman veroittanut meininkiä ja kasvua, ikävä kyllä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Hyvä maalivahti, huono peli, mutta silti voitto. Kaikki kunnia hyvälle maalivahdille. Myllyniemellä ei olisi voittoa tullut, ehkä.

Olikos Dominaattorilla kovasti töitä vai tuliko nollapeli helpolla? Mikki olisi saanut lainata teille tuon Karhusen niin oltaisiin tänään voitu taistella voitosta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olikos Dominaattorilla kovasti töitä vai tuliko nollapeli helpolla?
Ei sillä pelin alussa niin kovasti töitä ollut, mutta kuitenkin torjuttu rankkari ja varsinkin lopun Ässien painostuksen hoitaminen teki illasta loistavan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Nykyteknologia on ihmeellistä. Itse en ainakaan kuullut Kannattajilta lähes yhtään mitään meidän katsomoon. Tämän takia kuulisinkin mieluisesti miten kannattajatoiminta siellä on kehittynyt uuden katsomon ohella?

No minun penkiltäni en nähnyt enkä kuullut yhtään mitään porilaisiin viittaavaakaan, joku lippu siellä välillä heilui. Mutta jotainhan se on sekin...
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sellainen läpsyttely. Laitetaanpas muutama ranskalainen viiva:


- Hrachovina aivan loistava. Varmaa ja rauhallista pelaamista. Lopussa muutama iso koppi + rankkari aiemmin

- Somervuorelta hyvää pörräämistä. Jalka liikkuu edelleen ja pääsi muutaman kerran hyvään paikkaan

- Jasulla yhtä paljon maaleja kun viime kaudella yhteensä. Muutenkin pelaa helvetin hyvin.

- Saarelle kolme lampaanpersettä taas. Sijoittuu väärin ja hätäilee kiekon kanssa. Hansenin käsimaalissa ajoi itsensä väärälle puolella ja Hansen jäi yksin maalin eteen.

- Yleisöä mukavasti vaikka tiistai ja Ässät

- Peli itsessään oli aika paska
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kerho vaan puolustaa niin pirun hyvin. Miettii, Tappara kuitenkin sarjakolmonen ennen illan kierrosta, ja Tapparan kakkosmolari käy pitämässä Kerhossa nollat ja ykkösveskarille menee neljä kotona sarjataulukon perusteella paremman jengin paidassa. Tästä voi erittäin pätevän päättelyketjun perusteella esittää mielestäni varsin kannattavan pyynnön kerholaisille: vaihdatteko Tapolan loppukaudeksi Pantteriin?

Tuonne Tappara-HIFK ketjun irvikuvaan en viitsi edes mennä, tämä viesti taisi summata aika hyvin molemmat pelit.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Oli kyllä vaisua menoa HPK-Kannattajilla. Ei mulla muuta.
Niin. Itse olin siinä punaviivan tuntumalla katsomassa peliä niin ei teistä porilaisista lähtenyt kuin ihmeellistä ininää ja näkyi vain suurehko lippu. Ihanku lapsi ois halunnu huomiota huitomalla. Se on sellasta.

Mutta peliä oli mukava kattella. Ei tarjonnut mitään ihmeellistä vaan tasasta oli molemmissa päissä. Mielestäni kerhon ylivoimissa oli eniten järkee sitten koskaan tällä kaudella. Kiitoksia myös Tampereelle tuosta molarista, että kiitoksia vaan lahjoittaneille.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin. Itse olin siinä punaviivan tuntumalla katsomassa peliä niin ei teistä porilaisista lähtenyt kuin ihmeellistä ininää ja näkyi vain suurehko lippu. Ihanku lapsi ois halunnu huomiota huitomalla. Se on sellasta.

Niin, sinänsä tällaisiin väittelyihin ei pitäisi lähteä mukaan, mutta laitetaan nyt tänne Hämeenlinnan hallin järjestyksenvalvojien esimiehen kommentti porilaisten meiningistä illan ottelussa: "parasta kannattamista, mitä vierasryhmiltä on Hämeenlinnassa tällä kaudella nähty".

Mutta kuten itse sanoit, se on sellasta. Sinun kokemuksesi asiasta on toki aito ja subjektiivisena kokemuksena se ainoa ja oikea, ei siinä sen kummempaa.

Ei muutakuin hyvää uutta vuotta sinne Hämeenlinnaan!
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Television välityksellä kuului vain epävireistä ja väsynyttä mölinää. En tosin epäile ettei olisi parasta vierasmenoa ollut. Tällä kaudella ei juurikaan isoja vieraskannattajaryhmiä ole Hämeenlinnassa näkynyt.

Peli oli kahden paskan taisto, josta vähemmän paska vei tällä kertaa. Hrachovina kelpaisi pidemmällekin visiitille.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Aina yhtä söpöä, kun kannattajat kiistelevät siitä kuka on ollut äänekkäin ja kovin fanipoika hallissa. Eikö tämä ole todettu jo useampaan kertaan, että riippuu noiden kannatusten kuuluminen paljolti siitä missäpäin hallissa katselee peliä.

Edit: varsinkaan television välityksellä ei voi kyllä päätellä yhtään mitään äänitasosta. Riippuu mikityksistä ja säädöistä ihan helvetisti mitkä äänet hallista kuuluu lähetykseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös