Regin työntää Omarkin sivuun, Lepistö ottaa kiekon ja Stretsi pistää tyhjiin. Hieno voitto!
29.01.2019 klo 18.16 #51 G Giroux Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers Regin työntää Omarkin sivuun, Lepistö ottaa kiekon ja Stretsi pistää tyhjiin. Hieno voitto!
29.01.2019 klo 18.16 #53 R rasmus Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, Pool, Konalan Pallo Meillä oli voittava veskari tänään, siitä se lähtee!
29.01.2019 klo 18.17 #54 G gcz_ Jäsen Suosikkijoukkue JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys Leppä olisi voinut itse painaa nyytin uuniin, mutta antoi herrasmiehenä pitkäaikaistoipilaalle maalin.
Leppä olisi voinut itse painaa nyytin uuniin, mutta antoi herrasmiehenä pitkäaikaistoipilaalle maalin.
29.01.2019 klo 18.19 #55 S Sämppäri Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Barzal kirjoitti: Marko! Laajenna klikkaamalla Kaunis ensimmäinen viesti palstalle! Mörkö on kingi
29.01.2019 klo 18.30 #56 H Hera80 Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit gcz_ kirjoitti: Leppä olisi voinut itse painaa nyytin uuniin, mutta antoi herrasmiehenä pitkäaikaistoipilaalle maalin. Laajenna klikkaamalla Lepällä on varaa olla herrasmies.
gcz_ kirjoitti: Leppä olisi voinut itse painaa nyytin uuniin, mutta antoi herrasmiehenä pitkäaikaistoipilaalle maalin. Laajenna klikkaamalla Lepällä on varaa olla herrasmies.