Ti 28.12.2021 Otteluseuranta (Liiga)

• 8 867
  • 189

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No nyt oli todella törkeä keihästys, suoraan kasvoihin! No höpöhöpö

E. Ei kannata ihan joka paikkaan mennä nenä edellä

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miten nuo säännöt oikein menee? Selkeästi suoraan naamaan. Tupella ja vahingossa kyllä, mutta itse olin täysin varma jäähystä.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten nuo säännöt oikein menee? Selkeästi suoraan naamaan. Tupella ja vahingossa kyllä, mutta itse olin täysin varma jäähystä.
Löikö naamaan vai luisteliko tuppeen? Tulkitsin mailan liikkeen saatoksi aloitustilanteessa, kiekkoahan tuo Jypin sentteei pelasi

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Löikö naamaan vai luisteliko tuppeen? Tulkitsin mailan liikkeen saatoksi aloitustilanteessa, kiekkoahan tuo Jypin sentteei pelasi
Jaa-a, ilmeisesti tuomari tulkitsi pelikaanin luistelleen tuppeen.

Varmaan osin näinkin, mutta ei hän minusta pelannut ns pää munissa. Paremminkin jyp aloittaja nosti mailaansa jäästä kropan edessä ja siten pelasi ”korkealla” mailalla. Pienestä kiinni ja veikkaan et moni liigatuomari olisi viheltänyt. Tulkinnanvarainen tilanne, joita sattuu aina välillä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ole Eetu Peltola Tapparan näköinen mies. Pakin paikalta maali ja taas laukoi maalia johti viivasta. Ei mitään käyttöä jos ei osaa rännittää ja laukoa päätyplankkiin

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eronen veti kiekolla omaan päähän matsin kovimman spurtin kiekolla! Pelsuilla ei jatkoilla jäällä Jasek-Smejkal? Niemelä, mitä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy