Ti 28.12.2021 Otteluseuranta (Liiga)

• 8 867
  • 189

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kuka kävi laittamassa kakun Säkkisen naamaan kesken haastattelun :D

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itsekin olin aika epäileväinen varsinkin valmennusryhmän suhteen. Enää ei epäilytä. Voitokasta suorittamista sitoutumisesta tinkimättä. Pakkohan tästä on tykätä, olipa OJ:llä sikari suussa tahi ei.
Kättä pystyy täältäkin. Hyvin haastoivat Tapparankin sunnuntaina. Tekivät ottelusta todella hankalan, vaikka maalipaikkoja eivät kovasti saaneetkaan. Kai sitä OJ:tä voi peukuttaa, vaikka paikan päällä -98 oli jatkoilla ainoa nimeämäni pellaaja, jonka en halunnut tekevän ratkaisumaalia. Niin ja Jurmokin mulla joskus oli, ei Joni, vaan Lux. Jurmo Lux. Hienoja muistoja.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Eikös Raumallakin pitänyt pelata tyhjille katsomoille...teksti-tv:llä 282?

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Mikkeliltä varsin kokonaisvaltainen esitys Oulussa. Viimeisenä lukkona Salminen, jonka monet leimasivat Jukurien heikkouksien laariin ennen kauden alkua.

Itsekin olin aika epäileväinen varsinkin valmennusryhmän suhteen. Enää ei epäilytä. Voitokasta suorittamista sitoutumisesta tinkimättä. Pakkohan tästä on tykätä, olipa OJ:llä sikari suussa tahi ei.
Saattaa aidosti olla välieräjoukkue ja se olisi valtava voitto koko Liigalle.
Kouvolassa on tehty hyvää työtä ja nyt Mikkelissä. Heittämällä naurun aiheesta varteenotettavaksi Liiga-seuraksi.

Suosikkijoukkue
Ilves
Kättä pystyy täältäkin. Hyvin haastoivat Tapparankin sunnuntaina. Tekivät ottelusta todella hankalan, vaikka maalipaikkoja eivät jovasti saaneetkaan. Kai sitä OJ:tä voi peukuttaa, vaikka paikan päällä -98 oli jatkoilla ainoa nimeämäni pellaaja, jonka en halunnut tekevän ratkaisumaalia. Niin ja Jurmokin mulla joskus oli, ei Joni, vaan Lux. Jurmo Lux. Hienoja muistoja.
Ite olin kyseisen pelin aikaan junassa matkalla kohti silloista anoppilaa silloisen vaimon mahtikäskystä. Vahva tunne tappiosta sielun perukoilla. Radiosta yritin kuunnella, kuuluvuustaso välttävä, vitutti, toki loppuratkaisu kuului liiankin selvästi.

Tästäkin hengissä selvittiin, nipin ja napin.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihan kuin Severillä olisi tänään ihan eri into kuin aiemmissa matseissa? No, Sotka huomasi tämän ja veri vastapalloon. Eivätköhän ne pelihalut kohta tyrehdy?

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ite olin kyseisen pelin aikaan junassa matkalla kohti silloista anoppilaa silloisen vaimon mahtikäskystä. Vahva tunne tappiosta sielun perukoilla. Radiosta yritin kuunnella, kuuluvuustaso välttävä, vitutti, toki loppuratkaisu kuului liiankin selvästi.

Tästäkin hengissä selvittiin, nipin ja napin.
Olinko Teitä parempi Ilvesfani, olin kuitenkin fanibussin mukana matkassa? Toki vaimoa ei tuolloin ollut ja myötähäpeä Mannerheimintiellä persettä bussin ikkunasta pelin jälkeen näyttäneitä kohtaan oli suuri. Enkä kyllä varsinaisesti Ilvestäkään kannattanut.

Suosikkijoukkue
Ilves
Olinko Teitä parempi Ilvesfani, olin kuitenkin fanibussin mukana matkassa? Toki vaimoa ei tuolloin ollut ja myötähäpeä Mannerheimintiellä persettä bussin ikkunasta pelin jälkeen näyttäneitä kohtaan oli suuri. Enkä kyllä varsinaisesti Ilvestäkään kannattanut.
Olit. Tosin sulla ei tainnut olla omani kaltaista despoottia vastaparina, toivottavasti. Rauha hänen sielulleen, vaikka hengissä tuo vielä pyristelee, toiveista huolimatta..

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos Niemelällä olisi pari mestaruutta ja muutama muu mitali, niin tuo virnuileva perusilme vituttaisi 95 %:a jatkoaika.comin kirjoittelijoista

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy