Kättä pystyy täältäkin. Hyvin haastoivat Tapparankin sunnuntaina. Tekivät ottelusta todella hankalan, vaikka maalipaikkoja eivät kovasti saaneetkaan. Kai sitä OJ:tä voi peukuttaa, vaikka paikan päällä -98 oli jatkoilla ainoa nimeämäni pellaaja, jonka en halunnut tekevän ratkaisumaalia. Niin ja Jurmokin mulla joskus oli, ei Joni, vaan Lux. Jurmo Lux. Hienoja muistoja.Itsekin olin aika epäileväinen varsinkin valmennusryhmän suhteen. Enää ei epäilytä. Voitokasta suorittamista sitoutumisesta tinkimättä. Pakkohan tästä on tykätä, olipa OJ:llä sikari suussa tahi ei.
Aition väki varmaan ilmoitettu.Eikös Raumallakin pitänyt pelata tyhjille katsomoille...teksti-tv:llä 282?
Saattaa aidosti olla välieräjoukkue ja se olisi valtava voitto koko Liigalle.Mikkeliltä varsin kokonaisvaltainen esitys Oulussa. Viimeisenä lukkona Salminen, jonka monet leimasivat Jukurien heikkouksien laariin ennen kauden alkua.
Itsekin olin aika epäileväinen varsinkin valmennusryhmän suhteen. Enää ei epäilytä. Voitokasta suorittamista sitoutumisesta tinkimättä. Pakkohan tästä on tykätä, olipa OJ:llä sikari suussa tahi ei.
Toisaalta, kyllä Liiga kaipaa kipeimmin Tapparan finaalipaikkaaSaattaa aidosti olla välieräjoukkue ja se olisi valtava voitto koko Liigalle.
Kouvolassa on tehty hyvää työtä ja nyt Mikkelissä. Heittämällä naurun aiheesta varteenotettavaksi Liiga-seuraksi.
Ite olin kyseisen pelin aikaan junassa matkalla kohti silloista anoppilaa silloisen vaimon mahtikäskystä. Vahva tunne tappiosta sielun perukoilla. Radiosta yritin kuunnella, kuuluvuustaso välttävä, vitutti, toki loppuratkaisu kuului liiankin selvästi.Kättä pystyy täältäkin. Hyvin haastoivat Tapparankin sunnuntaina. Tekivät ottelusta todella hankalan, vaikka maalipaikkoja eivät jovasti saaneetkaan. Kai sitä OJ:tä voi peukuttaa, vaikka paikan päällä -98 oli jatkoilla ainoa nimeämäni pellaaja, jonka en halunnut tekevän ratkaisumaalia. Niin ja Jurmokin mulla joskus oli, ei Joni, vaan Lux. Jurmo Lux. Hienoja muistoja.
Ihan mahdottomia taitaa kuitenkin olla turhaa toivoa.Toisaalta, kyllä Liiga kaipaa kipeimmin Tapparan finaalipaikkaa
Olinko Teitä parempi Ilvesfani, olin kuitenkin fanibussin mukana matkassa? Toki vaimoa ei tuolloin ollut ja myötähäpeä Mannerheimintiellä persettä bussin ikkunasta pelin jälkeen näyttäneitä kohtaan oli suuri. Enkä kyllä varsinaisesti Ilvestäkään kannattanut.Ite olin kyseisen pelin aikaan junassa matkalla kohti silloista anoppilaa silloisen vaimon mahtikäskystä. Vahva tunne tappiosta sielun perukoilla. Radiosta yritin kuunnella, kuuluvuustaso välttävä, vitutti, toki loppuratkaisu kuului liiankin selvästi.
Tästäkin hengissä selvittiin, nipin ja napin.
En kirjoittanut mestaruudesta mitään...Ihan mahdottomia taitaa kuitenkin olla turhaa toivoa.
Olit. Tosin sulla ei tainnut olla omani kaltaista despoottia vastaparina, toivottavasti. Rauha hänen sielulleen, vaikka hengissä tuo vielä pyristelee, toiveista huolimatta..Olinko Teitä parempi Ilvesfani, olin kuitenkin fanibussin mukana matkassa? Toki vaimoa ei tuolloin ollut ja myötähäpeä Mannerheimintiellä persettä bussin ikkunasta pelin jälkeen näyttäneitä kohtaan oli suuri. Enkä kyllä varsinaisesti Ilvestäkään kannattanut.
Vakka ja kansi, älä mulle huuda!Olit. Tosin sulla ei tainnut olla omani kaltaista despoottia vastaparina, toivottavasti. Rauha hänen sielulleen, vaikka hengissä tuo vielä pyristelee, toiveista huolimatta..
Tästä vakasta ja kannesta lähes täydellisen samaa mieltä. Vaikerruksen sitten tulkitsit huudoksi, no, olihan se sangen äänekäs.Vakka ja kansi, älä mulle huuda!
Heh, just irtos Eroselta mälli, selostajan mukaan. Märösen elli.Pelsun poikien saippuan liukkautta on kiva katsella. Siis harhautusjuttuja, ei mitään @Vahva tunne -juttuja
Sataakuuttakymppiä. Siinä olis kohdunsuu kovillaHeh, just irtos Eroselta mälli, selostajan mukaan. Märösen elli.