Löytyy SKA:n twitteristä. Luonnollisesti olen liian laiska linkittämään tämän puhelimella.Ei löydy vieläkään SKA:n kokoonpanoa ...
KHL:n sivuilta löytyy myös, valitset "teams" välilehden tuosta.Ei löydy vieläkään SKA:n kokoonpanoa ...
Ei ole noillakaan nimillä mikään läpihuutojuttu todellakaan.
- Fourth line: M. Tikhonov, Volodin, Kvartalnov, Orlovich-Grudkov.
- Third line: Rykov, Syomin, Polodyan, Maltsev, Altybarmakyan
- Second line: Galenyuk, Hersley, Thoresen, Koskiranta, Ketov
- First line: Belov, Rundblad, Karpov, V. Tikhonov, Plotnikov
- Koskinen (Volkov)
Omalla kohdalla tää peli menee valitettavasti kotona tv:n ääressä kun flunssa pirulainen on kaatanut sängyn pohjalle.
Mitä tulee Jokereiden kokoonpanoon ni se näyttää varsinkin pakiston osalta varsin hyvältä. SKA on odotetusti vajaamiehisenä mut tuskin tuo silti helpolla kaatuu.
Kohta mennään.
Eikö huonoja suorituksia mielestäsi saa arvostella?Ai flunssa kaato sut sänkyyn. Voi voi. Toivottavasti et arvostele yhtään Jokeri pelaajaa niinkauan kuin mulla on kirjoitusoikeudet. Tai arvostele vaan, eihän se multa oo pois ja kertoo enemmän sun selkärangasta ku mun.
Eikö huonoja suorituksia mielestäsi saa arvostella?
Ari Vallin ärsyttää suunnattomasti. Täysin turha hassuttelija joka ei tuo mitään järkevää sisältöä lähetykseen.
Zapon maali. Ei oo huonoa SKA:ta tarjolla vaikka kolmella kentällä vetäisi. Ihan vaan varmuuden vuoksi jos joku ei tajua :-)