Ti 26.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 108 287
  • 974

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Ihmettelen, miten joku voi väittää IFK:n kärsivän tästä tuomarilinjasta. Enemmän raskasjalkainen helsinkiläisjengi tuosta hyötyy, kun saa mailalla ottaa Tapparalta vauhtia pois.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Hifk odottaa edelleen sitä hyvittelyjäähyä ed. matsin väärästä vaihdosta. Nyt se pää pois perseestä ja peliä. En tosin toivo Hifk:n mestaruuta vaan haluan game 7:n.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Todella kovaa kiekkofinaalia pelataan ja IFK-fanit paskoo housuun kun pitää vinkua tuomareista kokoajan.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Siis mitä ihmettä. Tää on oksettavinta jääkiekkoa mitä mä olen nähnyt varmaan ikinä.

YHTÄÄN MISTÄÄN ei vihelletä, eli tuolla saa tehdä ihan mitä vaan. Tapparan pelaajat ei enää edes yritä peitellä tekemisiään, vaan täysin avoimesti tulee ihan jatkuvasti koukkua, kiinnipitämistä ja estämistä. Ja joo, tiedostan kyllä että IFK:n pelaajat yrittää parhaansa mukaan antaa samalla mitalla takaisin. Mutta ei tällaista paskaa ole kiva katsoa. Muistuttaa joskus etäisesti jääkiekkoa, suurimman osan ajasta lähinnä kreikkalais-roomalaista painia.

Ei siinä, Tappara keksi miten IFK:n iloinen hyökkäyspeli saadaan kuriin: aletaan avoimesti rikkoa sääntöjä ja luotetaan siihen ettei tuomarit tee asialle mitään, koska "annetaan poikien pelata".

Eihän tällaisessa ole yhtään mitään järkeä. Finaaleissa lätkän pitäisi olla parhaimmillaan, mutta tää on hirveintä lätkän irvikuvaa mitä näissä pleijareissa olen nähnyt.
Olisi kiva nähdä myös Tapparan iloista hyökkäyspeliä, mutta koko ajan siellä painitaan ja koukitaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tää oli aika sekava erä. Hiukan järkeä lisää kolmanteen, hyvä tulee.
Mitään järkeä tarvita. Hirvittäviä mokia vaan molemmille omassa päässä niin nähdään enemmän maaleja. Ei kiinnosta kumpi voittaa kunhan kentällä tapahtuu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Avaatko vähän?

Millä perusteella Ramstedtin tilanteesta olisi pitänyt tulla jäähy? "Ylimatala maila"?
Älä näyttele tyhmää! Sun kommentti koski Ramun poskia, mikä on aivan saatanan törkeää.
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HIFK hallitsi hienokseltaan mutta tehotonta pörräämistä. Kolmannesssa HIFK tulee hulluna ja Tappara heittelee päätyyn, kunnes tekee tyhjiin ratkaisun.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Ulistaankohan missään toisessa maailman kiekkosarjassa niin paljon tuomaroinnista, kuin Liigassa? IFK voi vielä ihan hyvin kääntää pelin tänään.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Puustisen uhoilussa ei ole ihan samaa rentoutta kuin Laineen vastaavissa mutta tosta mä diggaan. Laita vaan Juuso sinne riman alle! IFK!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisiko nuo IFK:n pakit ampua kiekkoa maalille? Viivalla kiekon saatuaan olisi tilaa ampua, mutta pitää ottaa vielä se yksi sivupotku ja yrittää jotain heittoa ja tottakai siinä on silloin jo blokkaajat yms. välissä. Turhauttavaa katsella, kun ei edes lauota vaan yritetään hinkata ja kierrättää.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Avaatko vähän?

Millä perusteella Ramstedtin tilanteesta olisi pitänyt tulla jäähy? "Ylimatala maila"?

Sivutaan varmasti sitä, että kaverin kasvojen piirteet johtuvat lähinnä kovasta kortisonilääkityksestä. Mielestäni hiukan mauton vitsin aihe.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Siis mitä ihmettä. Tää on oksettavinta jääkiekkoa mitä mä olen nähnyt varmaan ikinä.

YHTÄÄN MISTÄÄN ei vihelletä, eli tuolla saa tehdä ihan mitä vaan. Tapparan pelaajat ei enää edes yritä peitellä tekemisiään, vaan täysin avoimesti tulee ihan jatkuvasti koukkua, kiinnipitämistä ja estämistä. Ja joo, tiedostan kyllä että IFK:n pelaajat yrittää parhaansa mukaan antaa samalla mitalla takaisin. Mutta ei tällaista paskaa ole kiva katsoa. Muistuttaa joskus etäisesti jääkiekkoa, suurimman osan ajasta lähinnä kreikkalais-roomalaista painia.

Ei siinä, Tappara keksi miten IFK:n iloinen hyökkäyspeli saadaan kuriin: aletaan avoimesti rikkoa sääntöjä ja luotetaan siihen ettei tuomarit tee asialle mitään, koska "annetaan poikien pelata".

Eihän tällaisessa ole yhtään mitään järkeä. Finaaleissa lätkän pitäisi olla parhaimmillaan, mutta tää on hirveintä lätkän irvikuvaa mitä näissä pleijareissa olen nähnyt.

Pienin varauksin melko lailla samaa mieltä.

Mutta se ei ole näiden kahden joukkueen ongelma, vaan liigan. Melko surutta saa puolin ja toisin ottaa mailalla tai susikädellä vauhdin kaverilta pois. Pelaajathan pelaa juuri niinkuin on sallittua pelata.

Vaikka pelin taso on suoraan sanottuna paskaa - johtuen pitkälti juuri tuosta estämisestä ja kahvaamisesta - niin kyllähän tuolla tunnetta on, joten jonkinlainen viihdearvo on taattu. Tapparan puolustus on erittäin tiivis, eikä IFK tällä hetkellä osaa muuta tehdä kuin puskea päätä seinään. Toivottavasti ottelusarjan, sekä IFK:n kannalta tuo puolustus saataisiin revittyä kappaleiksi ja ottelusarja tasoihin.
 

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Miten mulla on sellanen muistikuva, että Ramu (vai Jasse) on tällä kaudella saanu jäähyn siitä että maila osu maissa olevaa pelaajaa kasvoihin. Kuulemma pelaaja oli silloinkin vastuussa mailastaan.. Olisko ollu jopa vedon saattoliikkeen aikana osunu
 

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on Tapparan kultajuhlat lähellä..ei vaan jotenki tällä hetkellä vakuuta tuo HIFKin tekeminen. Miellelläänhän tätä vielä yhen matsin kattelis, mutta taitaa olla tänä vuonna (vihdoinkin) Tapparan kausi, täysin ansaitusti kyllä..jos siis tämän vievät :)
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Älä näyttele tyhmää! Sun kommentti koski Ramun poskia, mikä on aivan saatanan törkeää.

Sori, googlasin äskön Wikipediasta. Luulin että Ramstedtin habitus johtuu jostain "lahjattomat reenaa, mä otan bissee" -elämänasenteesta. Kaverilla siis päin vastoin paha sairaus ja kova asenne.

Oli törkeetä, käyn korjaamassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ehkä se ei näyttele.
Kävi sekin mielessä mutta en mä niin huonoa kenestäkään ole ihan heti valmis uskomaan.

Mun mielestä olis hauskaa, jos Tappara häviäisi tämän seiskapelin jatkoerissä. Siispä tsemii HIFK:lle.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Tarkka tuomarilinja sopisi kyllä Tapparalle paremmin. Harmi kun linja on näin löysä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Miten mulla on sellanen muistikuva, että Ramu (vai Jasse) on tällä kaudella saanu jäähyn siitä että maila osu maissa olevaa pelaajaa kasvoihin. Kuulemma pelaaja oli silloinkin vastuussa mailastaan.. Olisko ollu jopa vedon saattoliikkeen aikana osunu
Ramu veti kääntölämäriä runkosarjassa maalin edessä ja saattoliikkeessä osui vastustajaa nassuun. Jäähy tuli, mutta osui se toki huomattavasti korkeammallakin.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Jos Tappara tämän matsin onnistuu sössimään, niin kyllä he viimeistään Stadissa voittavat. Ei tuosta Hifkin nurkissa pyörimisestä oikein näytä tulevan mitään. Toki Tapparan hyvyyttä tämä, ei päästetä maalin eteen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Johtuu siitä että jos peli kääntyy nopeasti, Laineella isona kaverina ottaa hetki päästä tuohon kovaan vauhtiinsa. Hyökkäyksiin lähtiessä tätä ongelmaa ei ole, koska pääsee kelaamaan itsensä vauhtiin valmiiksi.
Totta ja Barkovilla oli anarin puolella aluksi aika sama. Jos kehityskayra pelin kaantamisessa on sama, vahissa ovat ongelmat
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös