Oskettava viesti. Häpeäisit!
Olisi kiva nähdä myös Tapparan iloista hyökkäyspeliä, mutta koko ajan siellä painitaan ja koukitaan.Siis mitä ihmettä. Tää on oksettavinta jääkiekkoa mitä mä olen nähnyt varmaan ikinä.
YHTÄÄN MISTÄÄN ei vihelletä, eli tuolla saa tehdä ihan mitä vaan. Tapparan pelaajat ei enää edes yritä peitellä tekemisiään, vaan täysin avoimesti tulee ihan jatkuvasti koukkua, kiinnipitämistä ja estämistä. Ja joo, tiedostan kyllä että IFK:n pelaajat yrittää parhaansa mukaan antaa samalla mitalla takaisin. Mutta ei tällaista paskaa ole kiva katsoa. Muistuttaa joskus etäisesti jääkiekkoa, suurimman osan ajasta lähinnä kreikkalais-roomalaista painia.
Ei siinä, Tappara keksi miten IFK:n iloinen hyökkäyspeli saadaan kuriin: aletaan avoimesti rikkoa sääntöjä ja luotetaan siihen ettei tuomarit tee asialle mitään, koska "annetaan poikien pelata".
Eihän tällaisessa ole yhtään mitään järkeä. Finaaleissa lätkän pitäisi olla parhaimmillaan, mutta tää on hirveintä lätkän irvikuvaa mitä näissä pleijareissa olen nähnyt.
Mitään järkeä tarvita. Hirvittäviä mokia vaan molemmille omassa päässä niin nähdään enemmän maaleja. Ei kiinnosta kumpi voittaa kunhan kentällä tapahtuu.Tää oli aika sekava erä. Hiukan järkeä lisää kolmanteen, hyvä tulee.
Älä näyttele tyhmää! Sun kommentti koski Ramun poskia, mikä on aivan saatanan törkeää.Avaatko vähän?
Millä perusteella Ramstedtin tilanteesta olisi pitänyt tulla jäähy? "Ylimatala maila"?
Ramstedtin poskista puhuminen on kiellettyä, olisit mieluumin sanonut että sillä on paskat housussa.Avaatko vähän?
Avaatko vähän?
Millä perusteella Ramstedtin tilanteesta olisi pitänyt tulla jäähy? "Ylimatala maila"?
Ehkä se ei näyttele.Älä näyttele tyhmää!
Siis mitä ihmettä. Tää on oksettavinta jääkiekkoa mitä mä olen nähnyt varmaan ikinä.
YHTÄÄN MISTÄÄN ei vihelletä, eli tuolla saa tehdä ihan mitä vaan. Tapparan pelaajat ei enää edes yritä peitellä tekemisiään, vaan täysin avoimesti tulee ihan jatkuvasti koukkua, kiinnipitämistä ja estämistä. Ja joo, tiedostan kyllä että IFK:n pelaajat yrittää parhaansa mukaan antaa samalla mitalla takaisin. Mutta ei tällaista paskaa ole kiva katsoa. Muistuttaa joskus etäisesti jääkiekkoa, suurimman osan ajasta lähinnä kreikkalais-roomalaista painia.
Ei siinä, Tappara keksi miten IFK:n iloinen hyökkäyspeli saadaan kuriin: aletaan avoimesti rikkoa sääntöjä ja luotetaan siihen ettei tuomarit tee asialle mitään, koska "annetaan poikien pelata".
Eihän tällaisessa ole yhtään mitään järkeä. Finaaleissa lätkän pitäisi olla parhaimmillaan, mutta tää on hirveintä lätkän irvikuvaa mitä näissä pleijareissa olen nähnyt.
Älä näyttele tyhmää! Sun kommentti koski Ramun poskia, mikä on aivan saatanan törkeää.
Kävi sekin mielessä mutta en mä niin huonoa kenestäkään ole ihan heti valmis uskomaan.Ehkä se ei näyttele.
Ramu veti kääntölämäriä runkosarjassa maalin edessä ja saattoliikkeessä osui vastustajaa nassuun. Jäähy tuli, mutta osui se toki huomattavasti korkeammallakin.Miten mulla on sellanen muistikuva, että Ramu (vai Jasse) on tällä kaudella saanu jäähyn siitä että maila osu maissa olevaa pelaajaa kasvoihin. Kuulemma pelaaja oli silloinkin vastuussa mailastaan.. Olisko ollu jopa vedon saattoliikkeen aikana osunu
Skool!Oli törkeetä, käyn korjaamassa.
Totta ja Barkovilla oli anarin puolella aluksi aika sama. Jos kehityskayra pelin kaantamisessa on sama, vahissa ovat ongelmatJohtuu siitä että jos peli kääntyy nopeasti, Laineella isona kaverina ottaa hetki päästä tuohon kovaan vauhtiinsa. Hyökkäyksiin lähtiessä tätä ongelmaa ei ole, koska pääsee kelaamaan itsensä vauhtiin valmiiksi.