Ti 26.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 108 078
  • 974

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon kyllä nauranut sinun vaahtoamiselle jo aikasemminkin, mutta nyt tuli sen verran hyvä juttu et pienet aplodit voisi antaa.

Huitaistiinko Ramstedtia mailalla kasvoihin, kyllä vai ei? Jos vastasit edelliseen kyllä, niin aukesiko Ramstedtin kasvot huitaisusta?

Kiva, että sua naurattaa. Säkin oot ihan symppis.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikkei peli ole taitotasoltaan kovinkaan kummoista, niin kyllä nämä tunnepuolella pesee KHL:n 100-0. Vaikkei Jokerit pelaakaan. *haikea kyynel*
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tämä hieman ironista, että tänään Tappara-mailat ovat kaksi kertaa ollut HIFK-pelurin kasvoissa. Ramstedt tilanteesta 2+2 olisi ollut oikea tuomio.

Missä täältä saa sen naamapalmuhymiön?

Jos tuolla asiantuntemisella näitä pelejä katsoo, voi olla parempi vaihtaa jo lajia.

Mikä mahtaisi olla jäähyn syy tilanteessa, jossa Ramstedtin pää melkein koskettaajäätä ja saa mailaa naamaansa?

Edit: poistettu asiaton viittaus. Luulin että Ramstedtin habitus liittyy epäurheilijamaiseen elämäntapaan, mutta onkin toisin päin. Pari viime vuotta ollut jokin paha tauti.
 
Viimeksi muokattu:

Profaneomen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siis mitä ihmettä. Tää on oksettavinta jääkiekkoa mitä mä olen nähnyt varmaan ikinä.

YHTÄÄN MISTÄÄN ei vihelletä, eli tuolla saa tehdä ihan mitä vaan. Tapparan pelaajat ei enää edes yritä peitellä tekemisiään, vaan täysin avoimesti tulee ihan jatkuvasti koukkua, kiinnipitämistä ja estämistä. Ja joo, tiedostan kyllä että IFK:n pelaajat yrittää parhaansa mukaan antaa samalla mitalla takaisin. Mutta ei tällaista paskaa ole kiva katsoa. Muistuttaa joskus etäisesti jääkiekkoa, suurimman osan ajasta lähinnä kreikkalais-roomalaista painia.

Ei siinä, Tappara keksi miten IFK:n iloinen hyökkäyspeli saadaan kuriin: aletaan avoimesti rikkoa sääntöjä ja luotetaan siihen ettei tuomarit tee asialle mitään, koska "annetaan poikien pelata".

Eihän tällaisessa ole yhtään mitään järkeä. Finaaleissa lätkän pitäisi olla parhaimmillaan, mutta tää on hirveintä lätkän irvikuvaa mitä näissä pleijareissa olen nähnyt.

Eiköhän tuo Hifkin puolustajat korkeimmat kärkikarvaajat taktiikka ole suurempi ongelma ja nuo vastahyökkäykset kun se että painitaan. Hifki on tänään vaan huono ja ottaa liikaa riskejä. Ainakin toistaiseksi.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Siis mitä ihmettä. Tää on oksettavinta jääkiekkoa mitä mä olen nähnyt varmaan ikinä.

YHTÄÄN MISTÄÄN ei vihelletä, eli tuolla saa tehdä ihan mitä vaan. Tapparan pelaajat ei enää edes yritä peitellä tekemisiään, vaan täysin avoimesti tulee ihan jatkuvasti koukkua, kiinnipitämistä ja estämistä. Ja joo, tiedostan kyllä että IFK:n pelaajat yrittää parhaansa mukaan antaa samalla mitalla takaisin. Mutta ei tällaista paskaa ole kiva katsoa. Muistuttaa joskus etäisesti jääkiekkoa, suurimman osan ajasta lähinnä kreikkalais-roomalaista painia.

Ei siinä, Tappara keksi miten IFK:n iloinen hyökkäyspeli saadaan kuriin: aletaan avoimesti rikkoa sääntöjä ja luotetaan siihen ettei tuomarit tee asialle mitään, koska "annetaan poikien pelata".

Eihän tällaisessa ole yhtään mitään järkeä. Finaaleissa lätkän pitäisi olla parhaimmillaan, mutta tää on hirveintä lätkän irvikuvaa mitä näissä pleijareissa olen nähnyt.
Totta joka sana! Aivan samaa mieltä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mikä mahtaisi olla jäähyn syy tilanteessa, jossa Ramstedtin poskipussit melkein koskettavat jäätä ja saa mailaa naamaansa?
Huitominen voisi jossain tapauksessa tulla kyseeseen. Siihen en pysty ottamaan kantaa oliko tuo tilanne huitominen.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Huitaistiinko Ramstedtia mailalla kasvoihin, kyllä vai ei? Jos vastasit edelliseen kyllä, niin aukesiko Ramstedtin kasvot huitaisusta?

Kiva, että sua naurattaa. Säkin oot ihan symppis.
Taidan jättää vastauksen antamisen väliin kun tuskin menisi perille kuitenkaan, tyhmän esittäminen on myös kovin sööttiä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No höh tekisivät lisää maaleja. Tai tappelisivat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Jos mua lyödään ranteille niin ranteille myös sattuu eikä esimerkiksi päähän. Myös jalat kantaa niissä tilanteissa joissa käsille tulee osumaa. Liigassa tehdään selkeitä eleitä joilla korostetaan noita osumia ihan yli.
Jos niita ei vihelleta muuten? Hakata saa jos ei nayta etta sattuu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Missä täältä saa sen naamapalmuhymiön?

Jos tuolla asiantuntemisella näitä pelejä katsoo, voi olla parempi vaihtaa jo lajia.

Mikä mahtaisi olla jäähyn syy tilanteessa, jossa Ramstedtin poskipussit melkein koskettavat jäätä ja saa mailaa naamaansa?
Oskettava viesti. Häpeäisit!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Nama sallitaan, hyotysuhde painaa. Kehityksen paikkoja on. Ja sehan se hieman pelottavaa onkin

Johtuu siitä että jos peli kääntyy nopeasti, Laineella isona kaverina ottaa hetki päästä tuohon kovaan vauhtiinsa. Hyökkäyksiin lähtiessä tätä ongelmaa ei ole, koska pääsee kelaamaan itsensä vauhtiin valmiiksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tää oli aika sekava erä. Hiukan järkeä lisää kolmanteen, hyvä tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös