Itsellä tämä on usein taktiikka jos alkaa ahdistaa liikaa ja pelkään sydänkohtausta.Voi helvetti oonko fetissi-ihminen ku aloin pelaamaa ja laitoin ton pelin taustalla pyörimään eli periaatteessa kuuntelin vaa selostusta.
Mjoo, eli perus "Otteluseuranta" kamaa.Ite kattelen vaan Saukkosesta printattua kuvaa ja lähetyskään ei ole edes päällä
Mä katselen Saukkosta selostamoon viritetystä webbikamerasta ja kuuntelen repeatillä Torinon 2006 viimeistä minuuttia.Kuunteleekohan joku fetissi-ihminen Saukkosen selostusta ilman kuvaa...
Tukka-Jukan peruukissa nahka-asussa kuristusvyö kaulassa on varmaan hienoa nauttia peleistä, kun oma joukkue on jo lomalla. Turvasanana JYP.Katson läppäriltä ja samalla kuristusvyö tukehduttaa sen verran, että erektio on kivikova. Näkö kuitenkin jo sumea.
Kai molemmilla sen verran laajuutta löytyy rosterista tai jos ei muuten niin junnut pelaamaan Lahteen.Mä ehdotan että ekasta maalista yks otteluvoitto ja tarvittaessa sitten jatketaan suoraan uusi peli. Toki aiheuttaa hankaluutta että paikkakuntaa pitäisi vaihtaa.
Sietäisi nyt kun vauhtiin päästy. Pitäähän se uus ennätys tehdä.Kai tässä nyt vielä ainakin pari erää pelataan.
Ainakin siinä yhdessä Kärpät-Blues pelissä luistelu alko näyttää enemmänkin laahustamiselta klo 24 aikoihin.Jos äijät alkaisi olla niin väsyneitä että pelaaminen olisi jo vaarallista.
Ei ollut tv-peli, mutta se sarjan ratkaissut viides peli Nordiksella oli tv-peli ja se ratkesi Antti Bruunin maaliin toisen jatkoerän puolivälissä.Mitenhän mahto olla 2001, oliko tv-peli vai mahtokohan sitä kuunnella Nikon voittomaalin Radio Merisäästä?
Kyllä. Jääkiekko yhdistää ja saa aikaan suuria tunteita.Mä katselen Saukkosta selostamoon viritetystä webbikamerasta ja kuuntelen repeatillä Torinon 2006 viimeistä minuuttia.