Eikö ole syytä mainita, kun hätyytellään 30 vuotta vanhaa ennätystä? Enää Kerho esteenä ennätyksen tasoittamiseen.Onko selostaja todennut vielä voittoletkun pituutta?
Ollut jo monta vuottaPeli on liian helppo Lappeenrantalaisille
Ei tehnyt kuten ei muutamassa aiemmassakaan pelissä. Ei kuulu käsikirjoitukseen.SaiPa tekee tyhjiin, luulen ma.
Ja vielä paperilla täysin ylivoimaista turun ja jopa koko suomen ainutta oikeata jääkiekkoseuraa teepeeässää vastaan! Huhhu! Onne kovia!!SaiPalle 11 voitto ja 10 varsinaisen peliajan voitto putkeen. Hyvä ukot!
On syytä mainita.Eikö ole syytä mainita, kun hätyytellään 30 vuotta vanhaa ennätystä? Enää Kerho esteenä ennätyksen tasoittamiseen.
Voitot menee pitkässä juoksussa tasan, siksi SaiPa on ottanut turpaan kolme vuotta.Peli on liian helppo Lappeenrantalaisille
Dufvaa lainaten: "Ei tarvitse olla hyvä, riittää, että on parempi paikallaolevista."Huono peli SaiPalta tänään. Toki hyvän joukkueen merkki, että voitetaan, vaikka pelataan omalle tasolle huonosti.
Häviääkö SaiPa enään ikinä
Nyt kun kuuntelee/miettii niin on kyllä lähempänä "ii-ee-o-e-ee". Entistäkin mystisempää. Selitystä tälle ei näemmä löydy, lienee joku pienen hervantalaisen porukan juttu.Olen miettinyt samaa, mutta en ole vain uskaltanut kysyä
Aina viihdyttävää tää 3v3 kaartelu.
Onhan täällä saipalaisia ollut ennenkin vaikka kuinka monta...toki se todella syvällä kyntäminen varmaan vei osan kommenteista...Mistä nää kaikki saipalaiset on kaivautunut esiin, minä kun luulin kaikki nämä vuodet teitä olevan täällä vain kourallisen verran? ;)
Onhan täällä saipalaisia ollut ennenkin vaikka kuinka monta...toki se todella syvällä kyntäminen varmaan vei osan kommenteista...