Marchandin maali ainakin oli mielestäni ihan samanlainen tilanne.Täysin eri tilanne oli.
Tekee höpöä. En edes tiiä miks tää nimimerkki ottaa näin vahvasti hermoon.Aikainen kuukauden kesäloma toiveissa?
Luulen että ei hyväksytä ja kiekkojumalat hyväksyy uhrauksen, eli paska vihellys on nyt kuitattu.
Savinainen on kyl vittumaisen hyvä maalinedessä. Pelsuille tarviis kyllä samanlaista rappaajaa tohon maalille. Smolenakkia vähä ikävä.
Näätkö sä nyt varmasti ruudulle asti? :DEronen syöksyy merelän jalkoihin kampittaen tämän! Ei jäähyä
Olisiko saanut pipiä?Mikä tuota Jasekia vaivaa, menettää kiekkoja koko ajan.
Tässä on ketjun fiksuin näkemys tilanteeseen, eteenpäin.Paska vihellys, oikea videotuomio. Ihan ymmärrettävästi tuomari luuli että kiekko oli bartosakilla hallussa
Ai se järkyttävä kiinnipitämisjäähy vai?jos olis menny toisinpäin, voin vaan kuvitella reaktion foorumilla. Etenkin Oulussa ja Porissa olis menny pahasti tunteisiin toi
Hyvin tiivistetty.Paska vihellys, oikea videotuomio. Ihan ymmärrettävästi tuomari luuli että kiekko oli bartosakilla hallussa
Kimmo Timosen äänellä ”Oho, onko näin? Enpä tiennytkään”.Liigan tuomarointi on kyllä täyttä arpomista. Ei linjaa, ei sääntöjä.
Kyllä on hienoa katsoa NHL-pelien tuomareita.
On ja ei, ei mun mielestä kyllä ole ihan samanlainen tossa maalinedessä, voipi toki olla että olen väärässä.Eikös tää prykmanni ole aika kova? Melkoiset mikkihiiret vaan ketjukavereina jotka ei oikein kykene niitä paikkoja luomaan.
Jos olet yhtään seurannut änäriä, niin siellä tuomarit ovat tällä hetkellä saaneet erittäin kovaa kritiikkiä. Tuomarit on aina paskoja, oli laji tai taso mikä tahansa.Liigan tuomarointi on kyllä täyttä arpomista. Ei linjaa, ei sääntöjä.
Kyllä on hienoa katsoa NHL-pelien tuomareita.