Ti 25.2.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 59 230
  • 267
Tila
Viestiketju on suljettu.

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tom Laaksonen viheltää... no niin kuin Tom viheltää.

Veikkaan että molemmin puolin pelaajilla ei ole mitään hajua linjasta ja siitä milloin soi pilli. Siihen on vain pakko sopeutua.

Vähän hankaluuksia päästä mukaan Liigapeleihin näin Olympialätkän jälkeen.

Laitan tähän nyt plussat Mashurille ja Pirnekselle, molemmilla halu näyttää että mahtuvat kovaan rosteriin. Kumpikin tällä hetkellä auttaa joukkuetta omalla panoksellaan. Pirneksen liike ja halu tehdä maaleja jopa yllättävän hyvä omiin odotuksiin nähden.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Mikä väärässä vaihdossa on muuten tarkka tulkinta? Onko silloin jäähyn paikka, kun yli viidellä ukolla on yhtä aikaa luistimet jäässä vai miten se on?

Peliin osallistumisestahan siinä on kyse, mutta harvoin jää viheltämättä tuollaisia tilanteita, jossa jäällä on kahdeksan pelaajaa ja kiekkoa pelataan vaihtoaition edessä.
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Käsittääkseni se on väärä vaihto silloin, jos ne ylimääräiset ukot osallistuvat jollain tavalla itse peliin.

Juuri näin. Ja äskeisessä SaiPan mies heitti kiekon Kärppien vaihtoruuhkaan jossa se osui yhden luistimeen. Tällöin väärävaihtoa ei vihelletä, koska vastustaja on pelannut kiekon päin vaihtavia pelaajia. Muutenhan olisi aika helppo ns. suolata aina kun joku on vaihtamassa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Lukko sai siis maalin tehtyä toisessa erässä. Mutta muuten Blues oli aktiivisempi kuin ensimmäisessä. Jotenkin aika ympäripyöreä peli (a la Rautakorpi). Kumpikaan ei ole päässyt kunnon maalipaikoille. Puolustus on valttia molemmilla.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Peliin osallistumisestahan siinä on kyse, mutta harvoin jää viheltämättä tuollaisia tilanteita, jossa jäällä on kahdeksan pelaajaa ja kiekkoa pelataan vaihtoaition edessä.

Ottamatta kantaa olisiko pitänyt piipata myös se vaikuttaa pelataanko kiekko siihen vaihtoaition eteen toisen vai vaihtavan porukan toimesta.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Viisi tai kahdeksan pelaaja kentällä, onko tuolla nyt loppujen lopuksi suurta väliä? Illan tuomaristo on viheltänyt ihan hyvin, mitä nyt SaiPalle olisi voinut vielä muutaman jäähyn enemmän viheltää, että Kärppien kokemia vääryyksiä kaudelta hieman tasoiteltaisiin.

Itse peli ei toisen erän osalta tarjonnut oikein mitään. Hehkutin jopa alkua, mutta aika äkkiä tämä peli valui tunnetasoltaan sinne jonne sen alunperin kuvittelinkin,
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Säyseät pikkupedot
Tirkkonen oli itsekin urallaan kauhea kuumakalle-vatipää, mitähän ilta tuo vielä tullessaan? Yksipuolisia tappeluita? Muilutuksia rajan taa? Vapaudenriistoa?

Kyllä vain, iljettävä synonyymi likaiselle pelaamiselle. Tirkkonen ei kaihtanut urallaan mitään epäinhimillisiä keinoja ja huhujen mukaan hän on valmentajanakin piiskannut Saipan hyvään lentoon. Näihin metodeihin verrattuna hyvin vähäpätöiseltä tuntuu se, että Bäckström tykitti pseudoefedriiniä Slovenia-pelissä suoraan suoneen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hienoa, ilman sinun panostasi tämä palsta vajoaisi Suomi24-tasolle.
SaiPa-fanit ovat kirjoitelleet mm. harhaisuudesta, onanoinnista ja kylähulluudesta. Kärppien puolelta on tullut pelkästään kiihkotonta faktaa jäähytilastoista ja Marjamäen sanomisista sekä muiden maiden vastaavista tilanteista. Jokainen voi toki ihan itse päättää, että kumpi on asiallisempaa.

Toivottavasti tuomareilla pysyy kolmannessa erässä homma hanskassa ja hanskat tallessa. Hieman on merkkejä, että saipalaisten pää ei kestä kaukalossa - eikä otteluketjussa.
 

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, tuo SaiPan kolmas jäähy oli täysin pöljä vihellys. Neljäs oli taas ihan selvä homma. Toisin kuin SaiPan leirissä, minä ja moni muu Kärppien kannattaja kykenee näkemään nämä asiat kiihkottomasti. Varmaan se on sitä menestyskulttuurin tuomaa kokemusta ja rutiinia. Tuollaisia jäähyjä on isossa kuvassa puhallettu eniten Kärpille, kerrankin näin päin. Toki olisi parempi, ettei noita vihellettäisi kenellekään.

Sieltä voi käydä asianomainen tutkimassa otteluketjua ja tutkailla omaa aikaansaannostaan ja miettiä sitten millaista menestyskulttuuria tuotos osoittaa.
-H-
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
SaiPa-fanit ovat kirjoitelleet mm. harhaisuudesta, onanoinnista ja kylähulluudesta. Kärppien puolelta on tullut pelkästään kiihkotonta faktaa jäähytilastoista ja Marjamäen sanomisista sekä muiden maiden vastaavista tilanteista. Jokainen voi toki ihan itse päättää, että kumpi on asiallisempaa.

Toivottavasti tuomareilla pysyy kolmannessa erässä homma hanskassa ja hanskat tallessa. Hieman on merkkejä, että saipalaisten pää ei kestä kaukalossa - eikä otteluketjussa.

Äläpäs nyt. Kyllä minä ainakin olen ihan suoraan sanottuna vittuillut.

Kolmatta erää odotellessa. Rynnäs on ollut parempi, Karhusella hävittäis tämä peli. Hienoa mailapeliä kyllä Karhuselta.
 

Twentyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Jollain raumalaisella keski-iän ylittäneellä miehellä vaikuttaa olevan todella huono päivä tänään, kun pitää raivota jatkuvalla syötöllä katsomosta. Eikä ottelussa edes ole tapahtunut juuri mitään :D
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä vain, iljettävä synonyymi likaiselle pelaamiselle. Tirkkonen..

Jännä, itse en yhtään muista Tirkkosta kuumakallena ja likaisena pelaajana, mutta koska nyt on jo kaksi Kärppä-kannattajaa näin kirjoittanut, niin olihan sen sitten oltava täysi mielipuoli. Tilastoistakin näkee että Tirkkosella on jäähyminuutteja. Laurin evankeliumista myös varmasti löytyy maininta Pexxxin raivohulluudesta.

Tulee varmasti verinen erä, ku Kärppien 120-senttisiä pygmejä tullaan nyt ajamaan edestä ja takaa, itkut ja löysät kakkoset lisääntyy eksponentiaalisella vauhdilla. Ja sit pitäis vielä Kärpille keksiä niitä jäähyjä. Voikohan epäurheilijamaisesta käytöksestä viheltää jäähyn, jos jäällä anotaan armoa?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Jollain raumalaisella keski-iän ylittäneellä miehellä vaikuttaa olevan todella huono päivä tänään, kun pitää raivota jatkuvalla syötöllä katsomosta. Eikä ottelussa edes ole tapahtunut juuri mitään :D

Raumam Boja ovat nyt boikotissa. Joiden muiden pitää ottaa vetovastuuta.

Mutta on sanottava, että sen jälkeen, kun ryhdyin kuuntelemaan matseja netistä kuulokkeilla, niin kaikenlaiset huudot kuulee paremmin. Antaa vaan palaa missäpäin vaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Minä taas olen ollut siinä uskossa, että Pexi oli pelaajanakin itse rauhallisuus. Jos se sitten kulissien takana vetää pataan ja heittelee roskiksia. Pelon ilmapiiri pitää pelaajien turvat kiinni. Muuten nousee kulmakarvat
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Jollain raumalaisella keski-iän ylittäneellä miehellä vaikuttaa olevan todella huono päivä tänään, kun pitää raivota jatkuvalla syötöllä katsomosta. Eikä ottelussa edes ole tapahtunut juuri mitään :D

Kyllähän tuo samainen herrasmies huutelee hyvin pitkälti aina, kun paikalla on. Nyt telkkarin välityksellä saattaa kuulua kaikki huudot hieman paremmin.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sellaisen huomion olen tehnyt, että Kärppien pelaajilla on poikkeuksellisen vaikeaa pysyä pystyssä pienenkin kontaktin jälkeen. Olisiko tällä jotain tekemistä sen kanssa, että Kärppäkannattajat tuntevat joukkueensa väärinkohdelluksi tuomarien toimesta?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
SIELÄ OOOOOON! Ilveksen sairastupalaiset tekee. Sandell iskee kun Liigan paras, Michael Keränen tarjoilee.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mikä pakko noilla selostajilla on luetella ja selostaa noita muita pelejä, kun niissä tulee maaleja? Kyllä sitä katsojat näkee ihan itsekin, paitsi jos on sokea. Keskittyis nyt vaan siihen peliin jota ite selostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös