Ti 25.2.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 59 234
  • 267
Tila
Viestiketju on suljettu.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Näemmä toinen koittaa tasoitella tilastoja Tompan jäljiltä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä helvettiä. SaiPalainen luistelee Kukkosta päin -> Kukkoselle 2 min estämisestä.. :D
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo, tuo SaiPan kolmas jäähy oli täysin pöljä vihellys. Neljäs oli taas ihan selvä homma. Toisin kuin SaiPan leirissä, minä ja moni muu Kärppien kannattaja kykenee näkemään nämä asiat kiihkottomasti. Varmaan se on sitä menestyskulttuurin tuomaa kokemusta ja rutiinia. Tuollaisia jäähyjä on isossa kuvassa puhallettu eniten Kärpille, kerrankin näin päin. Toki olisi parempi, ettei noita vihellettäisi kenellekään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yllättäen kädet lanteilla...ei vittu tuota mulkkua.

Seisooko Lauri siellä vaihtoaitiossa niinku joku Amerikan omistaja vai? Toinen jalka penkin selkänojalla ja kädet lanteilla? Voi johtuu siitä kakkos-jutustakin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuinka kauan Kai Kantola on antanut haastatteluita suomeksi? Olen kuullut hänen puhuvan aina englantia.
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toisin kuin SaiPan leirissä, minä ja moni muu Kärppien kannattaja kykenee näkemään nämä asiat kiihkottomasti. Varmaan se on sitä menestyskulttuurin tuomaa kokemusta ja rutiinia.

Hienoa, ilman sinun panostasi tämä palsta vajoaisi Suomi24-tasolle.

Ja samalla Kärpillä noin 7 miestä jäällä, mutta ei jäähyä väärästä vaihdosta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kärpillä kahdeksan pelaajaa kentällä eikä jäähyä. Juujuu.
 

Cornelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, tuo SaiPan kolmas jäähy oli täysin pöljä vihellys. Neljäs oli taas ihan selvä homma. Toisin kuin SaiPan leirissä, minä ja moni muu Kärppien kannattaja kykenee näkemään nämä asiat kiihkottomasti. Varmaan se on sitä menestyskulttuurin tuomaa kokemusta ja rutiinia. Tuollaisia jäähyjä on isossa kuvassa puhallettu eniten Kärpille, kerrankin näin päin. Toki olisi parempi, ettei noita vihellettäisi kenellekään.

Enemmän sieltä viesteistäsi huokuu sellainen subliminaalinen ylimielisyys ja muka-samaistuminen. "Me ollaan kärsitty kaikista eniten mutta ymmärretään siitä huolimatta teidän tuska, tälleen paremapana ihmisenä se on helppoa olla armollinen".

SaiPa pörrää välillä niin turhankin tuttuun tyyliin kulmissa, Kärpät pääsee ehkä harvemmin paikoille mutta ovat laadukkaampia paikkoja. Jotain mullistavaa pitäis SaiPan saada juonittua vikaan erään.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mikä väärässä vaihdossa on muuten tarkka tulkinta? Onko silloin jäähyn paikka, kun yli viidellä ukolla on yhtä aikaa luistimet jäässä vai miten se on?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikä väärässä vaihdossa on muuten tarkka tulkinta? Onko silloin jäähyn paikka, kun yli viidellä ukolla on yhtä aikaa luistimet jäässä vai miten se on?
Käsittääkseni se on väärä vaihto silloin, jos ne ylimääräiset ukot osallistuvat jollain tavalla itse peliin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toisin kuin SaiPan leirissä, minä ja moni muu Kärppien kannattaja kykenee näkemään nämä asiat kiihkottomasti. Varmaan se on sitä menestyskulttuurin tuomaa kokemusta ja rutiinia.

Sitä se varmaan on. Ainakin jos jotkut muutkin Kärppä-kannattajat ovat samaa mieltä. Ja Lauri.

Täytyy toivoa että ensi erässä Kärpille annetaan kolme 2 minuutin jäähyä ja yksi kymmenen minuutin. Vai miten nää menee, oisko ihan OK jos Kärpät sais yhen kympin sijasta viis kakkosta?

Ois kauheen monta kakkosta meinaan yhteen erään. Kaj Kunnaskin ois jo ihmeissään.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mikä väärässä vaihdossa on muuten tarkka tulkinta? Onko silloin jäähyn paikka, kun yli viidellä ukolla on yhtä aikaa luistimet jäässä vai miten se on?

Riippuu mille joukkueelle se jäähy on tulossa.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
SaiPa pörrää välillä niin turhankin tuttuun tyyliin kulmissa, Kärpät pääsee ehkä harvemmin paikoille mutta ovat laadukkaampia paikkoja. Jotain mullistavaa pitäis SaiPan saada juonittua vikaan erään.

SaiPaa ei päästetä tänäänkään suoraviivaisesti maalille ja siitä syystä nolla taululla. Taitaa tulla tänään taas tuttu kotinolla, ellei joku tsägä veto/pomppu uppoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös