Battle Ankka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, IPPPK, Ässät
Näemmä toinen koittaa tasoitella tilastoja Tompan jäljiltä.
Tällä hetkellä voittomaalissa kiinni. :)Pirnes on kyllä yhtä turha kuin ennekin.
Olympialaisiin verrattuna tämä otteluseurannan taso on laskenut vielä enemmän kuin pelin taso..
Ilmeisesti huhu Saarelan siirtymisestä Ässiin on masentanut ilmapiiriä.Lukko - Blues 1-0 ja ei pahemmin kuulu hurrausta, lähinnä taputusta.
Mitä helvettiä. SaiPalainen luistelee Kukkosta päin -> Kukkoselle 2 min estämisestä.. :D
Yllättäen kädet lanteilla...ei vittu tuota mulkkua.
Ilmeisesti huhu Saarelan siirtymisestä Ässiin on masentanut ilmapiiriä.
Toisin kuin SaiPan leirissä, minä ja moni muu Kärppien kannattaja kykenee näkemään nämä asiat kiihkottomasti. Varmaan se on sitä menestyskulttuurin tuomaa kokemusta ja rutiinia.
Kuinka kauan Kai Kantola on antanut haastatteluita suomeksi? Olen kuullut hänen puhuvan aina englantia.
Kyllähän se puhuu jo tosi hyvin Suomea! Mielestäni ainakin pari vuotta on haastateltu suomeksi..Olikos niin että kun Kantola aikoinaan tuli tänne pelaamaan niin ei osannut Suomea juuri sanaakaan?Kuinka kauan Kai Kantola on antanut haastatteluita suomeksi? Olen kuullut hänen puhuvan aina englantia.
Toisin kuin SaiPan leirissä, minä ja moni muu Kärppien kannattaja kykenee näkemään nämä asiat kiihkottomasti. Varmaan se on sitä menestyskulttuurin tuomaa kokemusta ja rutiinia.
Suht monesti jo. Viimeksi Kärpät pelissä.
Tällä hetkellä voittomaalissa kiinni. :)
Joo, tuo SaiPan kolmas jäähy oli täysin pöljä vihellys. Neljäs oli taas ihan selvä homma. Toisin kuin SaiPan leirissä, minä ja moni muu Kärppien kannattaja kykenee näkemään nämä asiat kiihkottomasti. Varmaan se on sitä menestyskulttuurin tuomaa kokemusta ja rutiinia. Tuollaisia jäähyjä on isossa kuvassa puhallettu eniten Kärpille, kerrankin näin päin. Toki olisi parempi, ettei noita vihellettäisi kenellekään.
Käsittääkseni se on väärä vaihto silloin, jos ne ylimääräiset ukot osallistuvat jollain tavalla itse peliin.Mikä väärässä vaihdossa on muuten tarkka tulkinta? Onko silloin jäähyn paikka, kun yli viidellä ukolla on yhtä aikaa luistimet jäässä vai miten se on?
Mikä väärässä vaihdossa on muuten tarkka tulkinta? Onko silloin jäähyn paikka, kun yli viidellä ukolla on yhtä aikaa luistimet jäässä vai miten se on?
SaiPa pörrää välillä niin turhankin tuttuun tyyliin kulmissa, Kärpät pääsee ehkä harvemmin paikoille mutta ovat laadukkaampia paikkoja. Jotain mullistavaa pitäis SaiPan saada juonittua vikaan erään.