Ja nimim. @BigRedCat ei meikäläisellä pipo kyllä päätä kiristä tällä hetkellä yhtään, varsin huvittuneena vain seuraan tätä hiekkalaatikkoleikkiä täällä.
Mutta pidät Jarkko Ruudusta?
Toisaalta sinä lähtökohtaisesti ennustat tappiota aina kun vastustaja tekee maalin :)Perhana olipas aistit tänään kohdallaan, kun totesin SaiPan hävinneen jo Kärppien tasoittaessa 1-1:een.
Tapana vissiin ollut että on ottanut myös yhden tähden jallun ennen peliä, siksi se on noin sekaisin ollut tällä kaudella.Lehtonen sai tähden???
En tiiä, ehkä mä vihaan sitäkin koska siksi että no onhan se nyt vaan niin.
Näinhän se on, mutta tällä kertaa en enää viitsinyt edes seurata. Katsoin ensimmäisen kerran 3min ennen loppua ja mietin, että olinko väärässä. No harmi etten ollut. =(Toisaalta sinä lähtökohtaisesti ennustat tappiota aina kun vastustaja tekee maalin :)
Toisaalta sinä lähtökohtaisesti ennustat tappiota aina kun vastustaja tekee maalin :)
Minkä tähden?
Yhden tähden. Jallun.Alumnien tähden, mutta en tosiaankaan tiedä minkä tähden moisen tunnustuksen sai :-)
Mitä jäähyn arvoista siinä olisi ollut... Jos kaveri on kaatunut kiekon päälle niin usein peli vihelletään poikki. Aika outo tilanne. Annettiin tosiaan hakata kiekkoa esiin todella pitkään. Ilmeisesti kiekko näkyi jostain.No toinen vaihtoehto olisi ollut jäähy kiekon peittämisestä ja sitten olisi ollut kuudella kolmea vastaan. Tosin Kärppien tapauksessa se ei tietysti olisi taannut mitään.
Minä väitän, että liigan jokainen jengi ottaisi Åstenin omaan joukkueeseen.
So sad. Voimia ja jaksamisia ehdottomasti myös sinulle, tekstiesi perusteella jaksuhalit ovat tarpeen, joten tässä virtuaalinen *JAXUHALI* sulle :3Mielestäni vastaat itse oikein mainiosti tuohon ensimmäiseen kysymykseesi. Voimia ja jaksamista