Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ole onnellinen. Haluaisin olla paikallasi.Jos näin sanot. Mä en kyseisiä virtuooseja tai heidän tuotoksiaan tunne.
Ole onnellinen. Haluaisin olla paikallasi.Jos näin sanot. Mä en kyseisiä virtuooseja tai heidän tuotoksiaan tunne.
Ylimielisyys kannatti. Stadi vei, pöndet sössöttäköön hesasta mitä haluavat.
Samaa nauroin, viela syoTörmänen ei ole vieläkään päässyt yli viime kevään tuomariratkaisuista.
Asia on tismalleen näin. MMÅ:n verenkierrossa täytyy olla seassa jotain maagista, suorastaan elämää suurempaa ärsytyksen ydinnestettä.
Väittäisin, että teitä mamuja on jopa enemmän tullut tänne Stadiin.Höpö höpö...teillä olisi valot siellä kuin joka neljännessä ikkunassa ilman muuta Suomea
Läpiajossa maila pelattiin rikkeettä pois, kaatumisen jälkeen tuli viikateisku veskan olkapäähän. Tais Kerhon korkeat mailat ja TPSn maalivahdin huitomiset mennä tasan koko matsissa? (en katsonut läpiajoklippiä uudelleen joten pidätän oikeuden mielipiteen muuttamiseen)Katsoin itse samaa, mutta kyllä hidastus sen näytti, että ilman rikettä tuo lopulta meni, sinällään hyvin Keränen onnistui mailaa ronkkimaan sieltä takaa, ettei tainnut hanskoihin asti nousta, yleensä noista aina runnotaan sinne hanskoihin asti.