Omaiset saattaisi pahastua jos joku laittaisi Hakin tuonne kaukaloon.
Ihan sinua ajatellen oikeastaan laitoin tuon :)
Mä rupesin itkemään.Pakko myöntää että naurahdin tolle Ilun kudille.
Sulla kun on Turuus paremmat zoomit, niin mihin Sillanpäätä mielestäsi Virtasen taklaus osuu?
Pakko sanoa että on tuo mikkemakke loistava roolissaan. Kuumentaa kentällä, katsomossa ja ilmeisesti kotisohvallakin. Erittäin ärsyttävä pelaaja, eikä kuitenkaan ole kauheasti tainnut rottailuja harrastaa
Tuomareiden oli pakko keksiä jostain syy viheltää Lukko-jäähy
Olisi voinut äsken Spinallekin boksia vissiin viheltää...
Mä annan Kähköselle synninpäästön, ihan hyvä kolmos-nelosketjun laituri. Ei tosin pelaa tänään. Mutta Lehtonen on kyllä ihan paska.Saattaisi olla silti parempi kuin Lehtonen ja Kähkönen.
Eli päähän kohdistunut taklaus. Miksi sitten harot vastaan, jos kerran olemme täysin samaa mieltä taklauksesta?Päähän se osuu joo.
Mitä nyt kolasi Tuohilammen sairaalaan.
Video: HIFK:n hyökkääjälle kauden kovin pelikielto - niittasi entisen joukkuetoverinsa sairaalakuntoon - Mestis - Ilta-Sanomat (linkki uutiseen.)
Juu en muuten kritisoisi, mutta täysin vastaavia tilanteita ollut varmaan puolen tusinaa toisessa päädyssä.siltähän se vähän vaikutti... tollasia "pelaja menee ohi ja mailalla vähän seurataan" on pelissä varmaan sata. Kannattaa kaatua... No Otto hankki jäähyn ja Otto teki maalin.
Ei ole vakuuttanut pelillisesti sitten yhtään tämän päiväinen esitys. Täysin sen varassa, että Ilves hukkailisi kiekkoja, joista pääsisivät kääntämään yv-hyökkäyksiä. Omista lähdöt välillä koomisella tasolla.Sanoin ennen kierroksen alku, että tänään nähdään haluaako Lukko-pelaajat uuden valkun. Nähtävästi haluaa.
Asia on tismalleen näin. MMÅ:n verenkierrossa täytyy olla seassa jotain maagista, suorastaan elämää suurempaa ärsytyksen ydinnestettä. Hienoa että pelaa meillä, ja ainakin palstan närpiöisiä MMÅ näyttää vituttavan tänä iltana huolella.Ihanaa, tämä jos mikä on kehu. Itse olisin repinyt vähät hiuksenikin päästäni kun MMÅ hymyili vaihdosta, ellei pelaisi "meillä".