Ti 24.9.2013 Tappara-TPS

  • 15 809
  • 78

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Eihän tuo about 4k tiistaiseen syyskuumatsiin mikään ennennäkemätön katastrofi ole. En minä eilen itsekään jaksanut täältä Mouhijärveltä Massikallani Manseen lähteä.

Miksi eilen oli lippuluukulla niin hiljaista?

Unohdit tuosta sen, että mitä enemmän Nelonen Pro myy, sitä enemmän väki jää kotiin.
 

LeonJ#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Tappara, Sabres, PuLa-Aho, #65
Unohdit tuosta sen, että mitä enemmän Nelonen Pro myy, sitä enemmän väki jää kotiin.

Eli toisin sanoen mitä enemmän Valavuoren - Ahomaan pärstäaika siellä myy, ja innosta päätellen se kyllä myy :P
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se on ainakin leimallisesti suomalaista kannattamista, ja minun mielestäni osa "ongelmaa", koska ihmiset eivät halua maksaa jääkiekkotuotteesta (ei, eivät edes menestyksen hetkellä).

Mutta siis, tässä vaiheessa kautta en suostu syyttämään joukkuetta alhaisista yleisömääristä. Vika on täysin toimistolla, jos "kauan odotettua" liigakauden alkua ei saada myytyä nyt edes 60% täyteen.

Kuten sinäkin mielestäni rivien välistä toteat, niin nykypäivänä täytyisi tehdä vähän töitäkin niiden asiakkaiden saamiseksi.

Kyllä. Tuo kausikorttimyynti on nimenomaan se, mikä pitäisi saada mallilleen. Olen jo ajat sitten ehdottanut, että pelaajat Kalevan Prisman oviaukoille tarttumaan ihmisiä hihasta, että "Osta kortti".

Yksi esimerkki toimiston aktiivisuuden puutteesta on, että aika lailla jätetään kyselemättä perään, jos joku edelliskauden kausikorttiasiakas jättää kausikorttinsa hommaamatta tulevalle kaudelle. Yritysasiakkaista puhumattakaan.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Siinä mielessä kyse ei ollut ihan pelkästä syyskuun arkipelistä kun Treella on joka hotelli täynnä alihankintamessujen porukkaa, jotka ensimmäisen messuillan energiallaan jaksavat vielä hakea vauhtia jäähalliltakin. Ajankulua kaipaavaa rahakkaampaa tyyppiä pitäisi paikkakunnalta löytyä poikkeuksellisen paljon.

Tulipa vain mieleen kun niin moni messututtava kertoi halliin menevänsä ja siltikin lukema oli noinkin huono, mutta porukan tuntien saattoivat jäädä pubiinkin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös