Ti 24.5.2022 Otteluseuranta (12. kisapäivä)

  • 43 376
  • 1 003

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Filppula fumblailee kiekon kanssa keskisalueella ja joutuu pakittelemaan välttääkseen kiekonmenetyksen (onnistuen siinä kyllä)..

Antsa: "Ja sitten tulee Filppulan taiturimaiset harhautukset".

<kummeli>"Selvä"</kummeli>.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perus meininkiä tshekeiltä. Alussa ei saada maalia paikoista. Sitten Suomi tekee, tämän jälkeen pellaillaan pääasiassa hieman puolivaloilla ja turhaudutaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles
Suosikkijoukkue
Ilves
:D tota noin googlaapa varsin kuka on Tommi Virkkunen
Täys huti, Siitä sorit ja eteenpäin. Omat mielleyhtymät veivät eri puolelle Suomen maata. Sinulta loistava lisä. Nyt menetin kasvoni, vaikka oletin toimivani nimimerkin takaa.

Virkkunen. Olin varma keski-suomalaisesta juuriyhteydestä. Tätä ei pelkillä katumusharjoitteilla kuitata. Minä ja strutsini toimimme vaistojemme mukaan.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Välierissä sitten:

SUI-CZE
FIN-CAN/SWE

GER/SVK/USA lähtee puolikkaista kotimatkalle. CAN/SWE kolikonheitto.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Tää kolmoskenttä on veikeä: Pesonen ja Armia pelaavat, Lammikko on kentällä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kattookohan Putin tätä ottelua kotisohvallaan?
Tuskin. Hänellä ja Lukashenkalla riittää mietittävää siinä, mitkä ottelut Lukan joukkue häviää murskalukemin ja mitkä ottelut heidän joukkueensa puolestaan pelaavat tasan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Rush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Liekö oikein sanoa, että mielummin kuuntelen Saukkosta kuin Mertarantaa?
Mielipiteet kaikilla. Minun makuuni Saukkonen on liian mitäänsanomaton, ja Mertsi taas sopivan energinen, jonka puheääni on tarvittaessa erittäin ripeä. En ainakaan saa mitään sydänkohtausta jos kuulen sanat "bjööninen" tai "vaarallinen".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös