Ehkä et seurannut edellistä sarjaa. No se ei tietty minun vika.
En seurannut, tämäkin oli finaaleista ensimmäinen pelini.
Ehkä et seurannut edellistä sarjaa. No se ei tietty minun vika.
Perkele, samanlainen ottelu kun 2014 finaalien toka ottelu. Silloin noustiin Hakametsässä päätöserässä kolmen maalin takaa tasoihin kunnes Palola ratkaisi pari minuuttia ennen loppua. Ja Järvisen syötöstä saatana.
Juu, tuo oli kyllä illan tärkein ja posiviitisin uutinen!
Se olisi vituttanut aika saatanasti vähemmän kuin tämä. Ei jumalauta ole todellista.No ois ollu sama hävitä sen 0-5. Helvetti.
En tiedä kehen viittaat. Minua lainasit. Olen tänne kirjoittanut useammankin viestin, joten ”ei sanaakaan” on erikoinen määritelmä.Tappara sulaa totaalisesti ja tämä trolli ei tietenkään sano sanaakaan.
Pelit jatkuu. Luulis tuon nousun antavan uskoa. Koblizek on pelimies.
Kyllä tästä häviöstä huolimatta jäi helvetin paljon parempi maku. Kyllä nyt taas usko mestaruuteen on iso.
Voi käyttää senkin ajan ruohonleikkaamisen sijaan Jatkoajassa tappelemiseen.
Paitsi että ei yhtään. Ihan eri juttu mennä voitto vuorotellen kuin menettää 3-0 johtoasema 3-2:een.Nythän tilanne on sama kuin molemmat olisivat vieneet kotipelinsä.
En tiedä kehen viittaat. Minua lainasit. Olen tänne kirjoittanut useammankin viestin, joten ”ei sanaakaan” on erikoinen määritelmä.
Kärpät sukelsi ja sukelsi, mutta ei riittänyt. Järvinen on finaalien paras pelaaja ja alusti pelin torstaille. Kärppien pitää keksiä jotain muuta siihen peliin. Jospa koittaisivat pysyä pystyssä?
Niin joo totta. Puhuin lähinnä Tapparan kannalta että nämä kaksi voittoa ja sarja on ns. normaaleissa lukemissa. Toki henkisesti eri tilanne kummallekin porukalle.Paitsi että ei yhtään. Ihan eri juttu mennä voitto vuorotellen kuin menettää 3-0 johtoasema 3-2:een.