Ti 24.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 81 354
  • 928

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kyllä tästä häviöstä huolimatta jäi helvetin paljon parempi maku. Kyllä nyt taas usko mestaruuteen on iso.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Perkele, samanlainen ottelu kun 2014 finaalien toka ottelu. Silloin noustiin Hakametsässä päätöserässä kolmen maalin takaa tasoihin kunnes Palola ratkaisi pari minuuttia ennen loppua. Ja Järvisen syötöstä saatana.

Tuo oli komea maali, mutta se Palolan veto meni Niemisen päästä tai perseestä maaliin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ois ny voinu jo katketa mut vissii hopea-Jukka haluaa päästä juhlimaan mitalia kotihalliin.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sarja on ohi. Kiitos ja näkemiin. Kosmeettisia juttuja tapahtui kolmannessa erässä.
 
Tappara sulaa totaalisesti ja tämä trolli ei tietenkään sano sanaakaan.
En tiedä kehen viittaat. Minua lainasit. Olen tänne kirjoittanut useammankin viestin, joten ”ei sanaakaan” on erikoinen määritelmä.

Kärpät sukelsi ja sukelsi, mutta ei riittänyt. Järvinen on finaalien paras pelaaja ja alusti pelin torstaille. Kärppien pitää keksiä jotain muuta siihen peliin. Jospa koittaisivat pysyä pystyssä?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
En tiedä kehen viittaat. Minua lainasit. Olen tänne kirjoittanut useammankin viestin, joten ”ei sanaakaan” on erikoinen määritelmä.

Kärpät sukelsi ja sukelsi, mutta ei riittänyt. Järvinen on finaalien paras pelaaja ja alusti pelin torstaille. Kärppien pitää keksiä jotain muuta siihen peliin. Jospa koittaisivat pysyä pystyssä?

Kiitos jälleen näistä objektiivisistä mielipiteistä. Mitä olisikaan kiekkokevät ilman sinua? Vähän tuli jo ikävä kun jostain syystä parin matsin ajaksi katosit mutta tulit meidäön kaikkien onneksi ja iloksi kertomaan niiden värittömien lasien takaa mitä kentällä oikeasti tapahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös