Hienoja aikoja, veljet
Hei,
Veljekset kohtavat: olen aiemminkin viljellyt ajatusta Kalpasta ja JYPistä veljeksinä, joten miksen nytkin. Veli se aina veljensä voittaa tahtoo, joten tiukka matsi tulee varmasti. Ei tällä kertaa puhuta siitä, kumpi on se pienempi ja kumpi se isompi veikka, niin selvitään vähemmällä porulla.
Taustaksi: minä kyllä edelleen kuulun siihen jengiin, joka on iloinen Kalpankin puolesta. Kyllä, voitto maistuu teitäkin vastaan makealta, mutta häviökin maistuu paljon paremmalta kuin monia muita settejä vastaan.
Itse peliin: nyt ei tunnetta puutu. Mutta tappio ei olisi ainakaan mikään ihme, sen verran ailahtelevaista on ollut JYPin peli viime aikoina. Toivon, että viime peli olisi vienyt apinat ja karhut kakkosen selästä ja nyt he voisivat todistaa itselleen uudemman kerran, että "hei, me osataankin pelata kiekkoa".
Immosten vire on klassisesti Kalpaa vastaan hyvä, samoin muistaakseni Riskan. Näihin siis luotamme ja siihen, että kotijoukkue ottaa roolinsa kuudentena pelaajana. Toivon, että tuo rooli on nimenomaan tehollisen laiturin rooli, jotta niitä maaleja saadaan tarpeeksi.
Jännityksellä ja sympatioin,
Jupa