Ti 23.1.2024 Tappara - Jukurit

  • 8 804
  • 227

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kyllä mää nyt kuitenkin oon tässä oikeassa ja te muut saisitte käydä iltakoulussa lukemassa sääntöjä!
Se on just tasan noin. Olet oikeassa ja aika monella muulla on vajausta sääntöjen osaamisen suhteen.

Kertoo siitä, että edes jääkiekkopalstalla intohimoiset kannattajat eivät osaa sääntöjä kovin hyvin.

Tosin eipä lätkä ole ainoa laji missä kannattajat (tai pelaajat tai valmentajat) eivät osaa sääntöjä erityisen hyvin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
No samaa kysyn sinulta? Kiekko vietiin alueelle sisään oikealta, mutta minun nähdäkseni vasemmalla laidalla Jukurien pelaaja ei ollut ehtinyt käydä keskialueen puolella (purkaa paitsioasemaa) ajoissa.
Ehtikö Jukurien alueelta pois luistellut pelaaja pois paitsiosta ennen kuin Jukurien toinen pelaaja meni sinisen yli?

Noin 99,998% varmuudella ehti. Varaan marginaalin optikkoni virheeseen.
 

Touko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Kävihän se ennen kuin kiekkoon koskettiin hyökkäysalueella.
Mikäli siniviiva on kolmiulotteinen, niin kuin kauden alussa kerrottiin, niin jukurihyökkäjä ei tullut ollenkaan pois hyökkäysalueelta, ainoastaan jalat kaarsivat keskialueen puolelta. Toisaalta noinhan se paitsio purkautuu joka pelissä muutenkin, kaiketi sääntöjen vastaisesti. Hyvä maali.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
No jos tällainen sääntö on olemassa, niin sitten täältä puuttui tietoa.
Sama asia kun kiekko heitetään päätyyn niin että hyökkääjä on vielä alueella. Linjatuomari nostaa käden pystyyn siirretyn paitsion merkiksi ja laskee käden kun kaikki hyökkäävän joukkueen pelaajat ovat tulleet keskialueen puolelle.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Käsi muuten sydämelle, moniko uskoi ennen kauden alkua että Markus Ruusu vetää tammikuussa about samoissa prosenteissa kuin Heljanko ja kuuluu Liigan kuumimpiin veskareihin. Alkukausihan oli Makella vielä vaikea ja yhdessä vaiheessa Korhonen pelasi jopa enemmän.
En ainakaan minä uskonut. Ruusun alkukausi oli sen verran tahmea, että olin jo valmis antamaan selkeän ykköspaikan Rasselle, joka tosiaan oli kuumempi syksyllä. Nyt meno on aika tasavahvaa molemmilta, kun Rasse on kutakuinkin pitänyt tasonsa ja Ruusu nostanut kovasti. Ei ole maalivahtiongelmaa Jukureilla.

Ja katsoin itsekin pariin kertaan että olipahan AIKA lähellä paitsiota tuo Jukurien toista maalia edeltänyt tilanne. En olisi ihan yllättynyt jos olisi vähintään videolta tsekattu. Mutta hyvä näin! Jukureilla on kivan tuntuinen peli-ilme, tulee jännä kolmoserä!
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Tyhmä Levtchi, hienosti tuomari huomasi tuon. Annetaan posia kun on paikka :Peukku_ylös: Mut huitasust olis joku voinu kans viheltää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös