Se on nii herrasmiäsMiksi Saravo alentuu Saukkosen tasolle? Vittu mitä keijjoja (sori Keijot). Selkeä 6 kentällä
Ei koska tuomarit viheltävät noissa tilanteissa pelin poikki. Oot varmaan useasti nähnyt kun on tilanteita missä kummatkaan ei halua koskea kiekkoon esim korkean mailan takia niin tuomarit viheltävät katkon.Eli jos Tappara pitäisi kiekkoa tai antaisi irtokiekon olla omalla alueellaan loppupelin, ei Jukurit voisi tulla kiekkoa pelaamaan koko iltana ilman katkoa?
Ei tarvitsisi kitistä, kun laittaisi erikoistilannepelin kuntoonVeikkaan että Grönborgilla on asiaa tuomareista pelin jälkeen.
Kyllä mää nyt kuitenkin oon tässä oikeassa ja te muut saisitte käydä iltakoulussa lukemassa sääntöjä!Ei koska tuomarit viheltävät noissa tilanteissa pelin poikki. Oot varmaan useasti nähnyt kun on tilanteita missä kummatkaan ei halua koskea kiekkoon esim korkean mailan takia niin tuomarit viheltävät katkon.
Molemmilta menny vihellyksiä ohi. Jukurit on vaa parempiVeikkaan että Grönborgilla on asiaa tuomareista pelin jälkeen.
Tuossa varmaan hämää, että ajatellaan pelaajan kuskanneen kiekon alueelle lavassaan, mutta niinhän se ei ollut. Jos olisi lyönyt kiekon päätyyn, niin ihmettelen, jos kukaan vaatisi, että olisi pitänyt viheltää paitsio, koska oli toisella laidalla pelaaja alueella.Kyllä mää nyt kuitenkin oon tässä oikeassa ja te muut saisitte käydä iltakoulussa lukemassa sääntöjä!
Nyt oli rehellinen koukku!
Oli kulma kiinni, oikea ratkaisu, mutta maalintekijä-Liedeksestä on kuoriutunut tasapaksu puukäsiduunariMiksi Granath haki tuossa vielä syöttöä :D
Juuri tämäTuossa varmaan hämää, että ajatellaan pelaajan kuskanneen kiekon alueelle lavassaan, mutta niinhän se ei ollut. Jos olisi lyönyt kiekon päätyyn, niin ihmettelen, jos kukaan vaatisi, että olisi pitänyt viheltää paitsio, koska oli toisella laidalla pelaaja alueella.
Veikkaan että Grönborgilla on asiaa tuomareista pelin jälkeen.
Mun on kyllä pakko sanoa, että Granathin koukku meni ohitse, mutta muuten on jäänyt paljon viheltämättä molemmilta. Paitsiot ja näkemäni vihelletyt ovat menneet ihan oikein, linja ei vain ole riittävän tiukka ottelun arvolle. Toisaalta tällä erikoistilannetouhulla voisi tulla Tapparalla nuha jos jäähyjä alettaisiin viheltämään urakallaEi se mitään auta. Surullista touhua että on varaa vaan yhteen amatituomariin jokainen saa arvuutella kumpi on tänään amatimies ja kumpi on vaan tullut työpaikalle.
No samaa kysyn sinulta? Kiekko vietiin alueelle sisään oikealta, mutta minun nähdäkseni vasemmalla laidalla Jukurien pelaaja ei ollut ehtinyt käydä keskialueen puolella (purkaa paitsioasemaa) ajoissa.Mitä helvettiä?