Ti 21.5.2024 Otteluseuranta (12. kisapäivä)

  • 60 371
  • 1 803

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Siinä vaiheessa kun Antti Mäkinen alkaa kuulostaa pelitaktisesti fiksummalta kun Jukka Jalonen niin tietää että olen joko todella väsynyt tai sitten asiat ovat helvetin huonosti.
 

Sakuraba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä Haluaisin ajatella että 2019 Suomi oli alusta asti altavastaaja...varsinkin Ruotsia vastaan ja sen jälkeen Venäjää vastaan.
Toki turnaus oli mennyt siihen asti mukavammin.
Oli iso altavastaaja silloinkin, mutta ensimmäisestä ottelusta alkaen silloin oli myös valoisia merkkejä Leijonien pelissä. Nyt tämä on ollut täyttä tervanjuontia alusta asti. Ruotsilla taas on jalkeilla poikkeuksellisen kova nippu. Kyllä tasoero Tre Kronorin välillä on nyt lähtökohtaisesti jäätävä. Ei mulle tule mieleen tällaista asetelmaa, kun olen Prahan -92 kisoista asti seuraillut.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Granlund järjesti tilanteen hienolla suojauksella ja ohjasi tyylikkäästi, mutta vähän symbolisestikin apuja ei juuri tule muilta. Kyllähän tämä joukkue on aika kaukana vaikka vuoden 2022 mestareista. Ei ole sellaista Mannista tai Heiskasta, joka ratkaisisi tilanteita. Säterillä ei kulje alkuunkaan, ja koko joukkueella on koko ajan vähän kiire. Peli ei tuota hyviä maalipaikkoja.

Britit tekivät kyllä Leijonille ison palveluksen, mutta jos ilme on tämä niin Ruotsi painelee perussuorituksella jatkoon.
Tässä joukkueessa ei ole edes niitä vatasia, filppuloita, sallisia, pesosia tai ohtamaita jotka avittivat hienosti ykköstykkiä. Granlund on ykköstykki, Kapanen ja Puljujärvi kakkostykkejä ja loput kolmosia.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Enpä kyllä muista milloin viimeksi suomipoika olisi näin lirissä ollut. Kaikki kaksinkamppailut menee Sveitsille eikä Suomen liike riitä mihinkään.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Jos Jalonen joutuu valitsemaan kisajoukkueen liigapelaajista, niin vähän armoa antaisin.
Kyllä mä aika nopeasti keksin parikin parempaa liigapelaajaa tuonne kuin esim. Hyry, Pakarinen tai Mattila.
 

Hokifani25

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Voisko Suomen joukkue vaan lähteä kotiin tämän pelin jälkeen? Turha tuolla on heilua jos ei saa yhtään edes laukauksia vastustajan maalia kohti...
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Odotan pelolla tulevaa Ruotsi matsia......

Suomi pelaa aivan järkyttävän huonosti. Veikkaan että tällä pelillä tulee turnauksen rumin turpasauna torstaina.

Kyllä. Aivan uskomattoman tuskallista seurattavaa Suomi. Ei muistu mieleen, koska viimeksi olisi tälläistä kuraa ollut.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei kyllä liigamiesten jalka riitä yhtään kaverin nhl-miesten mukana.

Kaskelta melkein jokainen syöttö vastustajan mailaan.

Mertsi varmaan vieläkin uskoo että sen ekan maalin sipaisu omalta alueelta oli joku paniikkivahinko ja Fiala sattui olemaan tuurilla paikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös