Oli iso altavastaaja silloinkin, mutta ensimmäisestä ottelusta alkaen silloin oli myös valoisia merkkejä Leijonien pelissä. Nyt tämä on ollut täyttä tervanjuontia alusta asti. Ruotsilla taas on jalkeilla poikkeuksellisen kova nippu. Kyllä tasoero Tre Kronorin välillä on nyt lähtökohtaisesti jäätävä. Ei mulle tule mieleen tällaista asetelmaa, kun olen Prahan -92 kisoista asti seuraillut.Kyllä Haluaisin ajatella että 2019 Suomi oli alusta asti altavastaaja...varsinkin Ruotsia vastaan ja sen jälkeen Venäjää vastaan.
Toki turnaus oli mennyt siihen asti mukavammin.
Tässä joukkueessa ei ole edes niitä vatasia, filppuloita, sallisia, pesosia tai ohtamaita jotka avittivat hienosti ykköstykkiä. Granlund on ykköstykki, Kapanen ja Puljujärvi kakkostykkejä ja loput kolmosia.Granlund järjesti tilanteen hienolla suojauksella ja ohjasi tyylikkäästi, mutta vähän symbolisestikin apuja ei juuri tule muilta. Kyllähän tämä joukkue on aika kaukana vaikka vuoden 2022 mestareista. Ei ole sellaista Mannista tai Heiskasta, joka ratkaisisi tilanteita. Säterillä ei kulje alkuunkaan, ja koko joukkueella on koko ajan vähän kiire. Peli ei tuota hyviä maalipaikkoja.
Britit tekivät kyllä Leijonille ison palveluksen, mutta jos ilme on tämä niin Ruotsi painelee perussuorituksella jatkoon.
Vittu tää Suomen pelaaminen on HIDASTA!
Eikö ole mitään muuta vaihtoehtoja kun hitaat lähdöt? Tai kulmien kautta pelaaminen?
Minä tykkään tästä Mäkinen - Jokinen parista.Siinä vaiheessa kun Antti Mäkinen alkaa kuulostaa pelitaktisesti fiksummalta kun Jukka Jalonen niin tietää että olen joko todella väsynyt tai sitten asiat ovat helvetin huonosti.
Jos Itävalta olisi hoitanut omansa, nyt voisi poikia vähän jänskättää.
Kyllä mä aika nopeasti keksin parikin parempaa liigapelaajaa tuonne kuin esim. Hyry, Pakarinen tai Mattila.Jos Jalonen joutuu valitsemaan kisajoukkueen liigapelaajista, niin vähän armoa antaisin.
No jos tällä roskiksella vielä kaiken jälkeen voittaa maailmanmestaruuden niin on kyllä...Ai vaikka johtaisi joukkueensa maailmanmestaruuteen?
Animesta en tiedä, mutta kuvittelin Mertsin suojelevan perheen pienimpien korvia hehkuttamalla aikuisviihdeartistia yleisillä kanavilla.Mertsi ei mitään anime weeaboo nimiä ala lausumaan, Akira on nyt Andreas.
Ei kuulemma ole, koska kyseessä on MUOVITURNAUS.On varmaan Granlundille mukavampaa pelata ensi helmikuussa Barkovin, Ahon tai Hintzin laidalla sen sijaan että pelaa Innalan ja Pakarisen kanssa.
Odotan pelolla tulevaa Ruotsi matsia......
Suomi pelaa aivan järkyttävän huonosti. Veikkaan että tällä pelillä tulee turnauksen rumin turpasauna torstaina.
Muuten hyvä, mutta jenkkejä vastaan pelattiin Salt Lakessa kisojen avauspeli ja noissa kisoissa Suomen turnaus päättyi puolivälieriin.Jenkit välierä Salt Lakessa tulee mieleen.