Meidänpeli
Jäsen
Yltiöpäistä hyökkäämistä, en ihmettele että omissa on soinut koko kauden.JYPiltä väkevä startti.
Yltiöpäistä hyökkäämistä, en ihmettele että omissa on soinut koko kauden.JYPiltä väkevä startti.
Vahvuuksilla mentävä, kun pakkiosasto on niin perkuleen kevyt.Yltiöpäistä hyökkäämistä, en ihmettele että omissa on soinut koko kauden.
Yltiöpäistä hyökkäämistä, en ihmettele että omissa on soinut koko kauden.
Ilveksellä ollut selkeästi paremmat maalipaikat eikä Peltolan tolppalaukauksesta maininnut sanallakaan kun samaan aikaan kertoi JYPin ainoan paikan tulleen Kemellin rannevedosta.Harmittava virhe Jypille.
-Mertsi
Aika monta peliä oon nähnyt. Itse ajattelisin että heikolla pakistolla viisikkopuolustuksen tärkeys korostuu.Montako peliä olet nähnyt? Nyt taistellaan jatkoon pääsystä.
Kyllä ne kaikki siellä ihan vapaaehtoisesti taitavat olla, joten ilmeisesti ei pahemmin haittaa.Kunnioitettavaa lipunheilututusta Ipan fanipäädyssä mutta millasta tuolla on kattoa peliä? Tollanen välillä edessä oleva este melkein rasittavampi kun Hippoksen pysyvät tolpat. Eihän siinä mitään jos kaikki on samalla sivulla, pisti vaan silmään varsinkin Ilveksen yvn aikana.
JYP yritti tiivistä viisikkopuolustusta jonkin aikaa, mutta kun hyökkääjistö joutui sitten tukemaan pakkeja aivan liikaa, niin tämä kokeilu johti siihen, että JYP ei hyökännyt enää ollenkaan ja pelejä hävittiin maalinteon puutteeseen.Aika monta peliä oon nähnyt. Itse ajattelisin että heikolla pakistolla viisikkopuolustuksen tärkeys korostuu.
Jännittävästi Antsa on sitä mieltä että Ilves pöllyttää JYPiä niin että turkki heiluu. Laukaukset kuitenkin tasan 7-7 ja ilves pelannut yhden ylivoimankin. Onhan ilves hallinnut kiekkoa, mutta eipä tämä nyt mikään ylijuoksu ole ollut.
Ilves puolustaa vielä paremmin, kun JYP ei pääse laukomaan oikein mistään. Todella tiivis puolustus on Ipalla. Samaa olen ihastellut aiemminkin tällä kaudella.Hyvin puolustaa Jyp kakkoskiekot pois. Ei ole Ilveksellä kunnon paikkaa ollut vielä ja vedot liian helppoja niistä mitä paikkaa ollut
Onneksi olen hallilla, eikä tarvitse kuunnella, mutta se, kumpaa kannattaa käy ilmi ihan vain kartalta. Ja Tampere nyt sattuu olemaan lähempänä Nastolaa kuin Jyväskylä. Jos etäisyys menee tasan (= Tampereen paikallinen), kotijoukkueen puolella.Ei liene yllätys että Antsa fanittaa pelsuja ja Tampereen joukkueita.