Ti 21.11.2006 KalPa-TPS

• 9 785
  • 52

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Noppel kirjoitti:
PS. Vihdoin maalivahDien torjunnat ovat muuttuneet maalivahTien torjunnoiksi.
Lähetin KalPalle pari päivää sitten palautetta ottelutapahtumiin liittyen ja mainitsin maalivahdien torjunnoista. Lupasivat sanoa viestin kuuluttajalle ja näyttävästi perille on mennyt. Hienoa, että palautteella voi vaikuttaa asioihin.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Kalpan peli alkaa näyttämään hyvältä. Tuntuu hyvältä, että nykyään kun on paikalla niin useimmiten Kalpa napsii pisteitä. Vaikka edelleenkin hyökkäykset voitaisiin viedä suoraviivaisemmin maalille niin nyt tiltanteita saatiin jo itse sektoreille. Pakkien kiekonkäsittelytaito on kyllä karmean heikolla pohjalla, esim viivaa ei saada pidettyä yv:ssä mitenkään kiinni ja pakit ei saa nopeille hyökkääjille tarpeeksi nopeasti avaavia syöttöjä jolloin hyökkääjät joutuvat odottamaan seisovin jaloin ja lyömään vaan kiekon päätyyn.

Olihan noita paikkoja ratkaista, yläputket soi ja Hurmeen hanska oli nopea. Kaartinen olisi voinut ratkaista läpiajostaan, mutta rystynosto ei onnistunut. Ja Ikulle palautetta, että maila patjojen väliin rankkareissa ;)

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Mats Hansson - du kan spela ishockey!

Olen Mats sinua paljon kritisoinut tämän kauden aikana, haukkunut liigan huonoimmaksi pakiksi. Olen ollut väärässä. Tuskin näistä sivuista edes tiedät. Ainakaan todennäköisesti et mitään näistä meidän jutuista ymmärrä. Mutta eilen olit loistava!

Lisää tätä Mats.

En onnittele sinua ruotsiksi, koska en osaa sitä täydellisesti. En halua että kukaan pääsee pätemään ja solvaamaan minua huonosta ruotsin kirjoitustaidoistani.

Vittu olis ollut aika jo voittaa tämä Turun tähtisikermä. Hurme pelasti TPS:n.

Huomenna sitten hakataan kostoksi Espoolaiset..jäällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy