Jäkishöntsä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Kärppien puolustus rakoilee pahasti kun Ässät pistää painetta kolmella pelaajalla.
Miksi Tps on valittu pedobeariksi? mitä oon missannu?
Ei mitään jakoa ulosajoon. Täysin puhdas taklaus. Tallinder pitkä, Sneck lyhyempi ja vielä painaa päänsä alas kun Tallinder taklaa. Täysi vahinko ja Sneckille kokemusta playoffs peleistä.
Oli Insam. Kärki tarjoili jos oikein näin.Kärjellä loistava paikka iskeä, mutta ei saa nostettua.
Hunajata hunajata.Miksi Tps on valittu pedobeariksi? mitä oon missannu?
Seliseli.Pitkä videotarkistus käänsi momentumin Ässille.
Olisikohan joku hunaja ja karhu ketju tuossa ratkaisussa. Kieltämättä vähän erikoinen valinta.Miksi Tps on valittu pedobeariksi? mitä oon missannu?
Mietaakin yllättynyt että isompaa suositaan.
Tallinder sanoo moi.Denisov ollut toistaiseksi tämän sarjan huonoin pakki.
Vanha keissi missä TPS-faniporukan jäsen tuomittiin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Onhan noita kuittailuja tullut useammaltakin suunnalta mutta ei enää ihan viime vuosina.Miksi Tps on valittu pedobeariksi? mitä oon missannu?
Juu. On Insamin maalinteko ollut aika hiljaista.Kostautunee Ässille, jos eivät ala paraatipaikoistaan tehdä.
Miksi Tps on valittu pedobeariksi? mitä oon missannu?
Eikös tää TPS:n maskotti oo kans karhu?Vanha keissi missä TPS-faniporukan jäsen tuomittiin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Onhan noita kuittailuja tullut useammaltakin suunnalta mutta ei enää ihan viime vuosina.
Tallinder sanoo moi.