Ti 20.3.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 102 617
  • 1 346

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Hyvä yöt Raumalle, ylihuomenna taas ruudun ääreen. Huippukiekko jatkuu :)
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos jotain positiivista hakee, niin PSN on ollut nyt vahvistus TPS joukkueelle vaikka viime kaudella ei sitä ollut. Vittu mitä ironiaa. Parempi voitti kuitenkin.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Pers Vilahti-Napander ”yllätti” ja SaiPan ryöstö jäi torsoksi. Pimpelipom.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Ikäviä juttuja noista kuullut ja voin myös sanoa että itseäkin on joskus kohdeltu todella ikävästi ko. Ihmisten toimesta.

Kulkee nimellä henkinen väkivalta. Olis mulla monenlaisia tarinoita kertoa näin "nimettömänä" minkälaista aivopesua se voi pahimmillaan olla. Enpä ole silti enää aikuisiällä jaksanut närkästyä tuosta lestattelusta.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis minkätakia täällä kritisoidaan tuomareita? Linja piti kokoajan. Ainoa oli se munille kopautus jota ei huomannut kukaan vasta kun kolmannesta hidastuksesta, ja niitä ei vihelletä vaikka näkisi kuutiolta
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Tästä paskasta ei puutu kuin Goodwinille arvottava pelikielto. No jospa tasapuolisuuden nimissä Tallukkakin sais.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Ei mennyt ruotsalaispakeilta ihan nappiin tämä peli. Tallinder jäähyili ja sekoili ja Savilahti lahjoitti vastustajalle voiton.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Ja näinhän siinä kävi... SaiPa saatana miten ryssitte tän matsin...ei kelpaa kahden maalin johto, ei 4min yv...Tps oli tänään täysin voitettavissa, mutta ei näköjään maistunut. Vähän nolo tappio. Ja vittu tota Savilahtea...hohhoijaa...pari maalia herran piikkiin, taitaa olla nykyään enemmän haitaksi kuin hyödyksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä oli SaiPalla paikka vuosisadan ryöstöön. Setänenkin yritti auttaa parhaansa mukaan, seikkaili ihan omilla teillään vielä jatkoajallakin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kulkee nimellä henkinen väkivalta. Olis mulla monenlaisia tarinoita kertoa näin "nimettömänä" minkälaista aivopesua se voi pahimmillaan olla. Enpä ole silti enää aikuisiällä jaksanut närkästyä tuosta lestattelusta.
Niin. Itse lähinnä tullut "tuomituksi" oletusten takia ja se oli vaikeaa, koska ko tyyppi oli ns esimiesasemassa minua kohtaan. Ei silti häntäkään tulisi mieleen "lestaksi" kutsua, paskapääksi lähinnä. Mut nää on näitä.
 

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
TPS ei tule noilla maalivahdeilla kovinkaan kauas etenemään. Näki jo pelaajistakin, että alkoivat ylipelaamaan eli blokkaamaan ns. turhia vetoja jne. Tuollaisia Setäselle tuttuja joka pelin imurointeja ei vaan pleijareissa kestä mikään joukkue.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös