noniin ois :D toivottavasti nähtäis näiden välillä matsi (jääkiekkopelissä nimenomaan)Vielä huvittavamman näköistä olisi kun ihmisjäte Vesalainen ottaisi turpaan Lambergilta. :D
noniin ois :D toivottavasti nähtäis näiden välillä matsi (jääkiekkopelissä nimenomaan)Vielä huvittavamman näköistä olisi kun ihmisjäte Vesalainen ottaisi turpaan Lambergilta. :D
Mitäs sielä Ässien päässä ois vastaavassa tilanteessa tehty?
Filppula oli jo alueella ennen kontaktia.
Tuomarit vetäneet ihan ok oulussa, mutta kyllähän tuolla saa ottaa kaverin käsikynkkään mailalla. Kevyttä roikkumista pakeilta ja molemmissa päissä. Loppupelissä Ässät voisi koittaa horjuttaa primadonnien egoa kunnon pommeilla. Tähtäimet herroihin, junttila, vesalainen, ruohomaa.. ei mitään sikailuja, mutta avojäällä vastapalloon maittaisi..
18v pikkupojan fysiikka tuskin riittäisi "tositilanteessa"..huvittavan näköistä kun ihmisjäte lamberg huutelee 30cm pidemmälle Vesalaiselle :D
Tuohan on ihan hyvä vaan että nämä Kärppien mikkihiiret lähtevät näihin provoihin mukaan.Vielä huvittavamman näköistä olisi kun ihmisjäte Vesalainen ottaisi turpaan Lambergilta. :D
Ei kun mulla, annan korvanappiin ohjeita ja odottelen miljoooniani.Tuomareilla 3-2 tulosvedossa?
Näinhän se on. 38 ottelua IFK:ssa opetti tämän kaiken. HPK:ssa ja Bluesissa oli varsinainen pyhäkoulupoika, kunnes sitten paha Helsinki opetti tavoille.IFK:ssahan se on tämän oppinut.
Mitä sä iniset? Tuomarit ovat tänään vetäneet hyvin ja jäähytkin näemmä tasan.Mitä nyt? Kärpille ihan uskalsivat jäähyn viheltää? Uskotteko kotona.
18v pikkupojan fysiikka tuskin riittäisi "tositilanteessa"..
On ne mun mielestä. Mulla on yksi kaveri joka on kotoisin Raahesta ja kutsun sitä lestaksi.Voisko nämä lestaläpät lopettaa? Onko ne jonkun mielestä hauskoja?
Mitä sä iniset? Tuomarit ovat tänään vetäneet hyvin ja jäähytkin näemmä tasan.
Kyllä se kotona on ollut Liigan 2. parasta. Vieraissa sitten sysipaskaa.Vaarallinen tuo Ässien ylivoima, pois pitää pysyä jäähyltä.
TirskVielä huvittavamman näköistä olisi kun ihmisjäte Vesalainen ottaisi turpaan Lambergilta. :D