Ti 20.3.2012 Blues - Lukko, Villi kortti -kierros, 3. ottelu

  • 27 649
  • 104

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tosipelit jatkuvat ja Perttu potkuttelee edelleen 0+0 tehoilla. Paineensietokyky?

Tuskimpa on mistään paineensietokyvystä kyse. Perttu on pelannut koko kauden samalla tyylillä. Monta peliä tehoitta putkeen ja sitten muutama tehopeli putkeen. Tasaisuus puuttuu.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"....ennakkoon ostaneille toinen tiketti veloituksetta"... Ideana lähinnä juuri että ne kannattajat jotka ovat tulossa hallille, saavat vielä jonkun toisenkin mukaan. Jollei muuta niin edes kahville :) .
Tätä en itse ymmärrä. Pyydänkö jonkun frendin Helsingistä mukaan ja sitten portilla sanotaan että sori, liput on jo loppu. Vai miten hitossa tuo toimii?
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämä sarja muistuttaa pari kautta takaperin pelattua Blues-Kärpät sääliplayoff sarjaa josta kärpät veti pitemmän korren, vaikka Blues loppuun asti taistelikin. Uskon, että Lukko menee tänään jatkoon.
Ratkaisevat asiat sille miksi Lukko voittaa tänään:
- Nilsen on parempi maalivahti
- Lukon YV/Viimeistely on huomattavasti parempaa
- Bluesin viimeistely/YV yksinkertaisesti surkeata'
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Tätä en itse ymmärrä. Pyydänkö jonkun frendin Helsingistä mukaan ja sitten portilla sanotaan että sori, liput on jo loppu. Vai miten hitossa tuo toimii?

Kyllähän liput voivat loppua, mutta vain ne jotka ovat myynnissä. Kun noita tekstejä tulkitsee, niin ennakkoon lipun ostaneille ja kausikorttilaisille (ilmeisesti playoffkorttilaiset) on varattu liput valmiiksi ja muut ovat myynnissä kaksi yhden hinnalla. Noin se varmaan menee. Ei voi olla niin, että ennakkoon ostaneet kärsisivät eli eivät voisi saada toista lippua.

En ole toimistolla hommissa, joten en ota vastuuta tuosta.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän liput voivat loppua, mutta vain ne jotka ovat myynnissä. Kun noita tekstejä tulkitsee, niin ennakkoon lipun ostaneille ja kausikorttilaisille (ilmeisesti playoffkorttilaiset) on varattu liput valmiiksi ja muut ovat myynnissä kaksi yhden hinnalla. Noin se varmaan menee. Ei voi olla niin, että ennakkoon ostaneet kärsisivät eli eivät voisi saada toista lippua.

En ole toimistolla hommissa, joten en ota vastuuta tuosta.
No niinpä, mutta ei se mitään, ei mulla olekaan kuin yksi kaveri ja sille hankin jo lipun netistä :)

Hieno homma jokatapauksessa, mutta voisi toki olla paremmin organisoitu. Pääasia että saadaan hyvä tunnelma halliin.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
No niinpä, mutta ei se mitään, ei mulla olekaan kuin yksi kaveri ja sille hankin jo lipun netistä :)

Hieno homma jokatapauksessa, mutta voisi toki olla paremmin organisoitu. Pääasia että saadaan hyvä tunnelma halliin.

1-0 sulle. Idea tosiaan hyvä, mutta vähän aikaa organisoida ja toteuttaa. Pääasia että yritetään, mutta tunnelmasta en tiedä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Idea tosiaan hyvä, mutta vähän aikaa organisoida ja toteuttaa. Pääasia että yritetään, mutta tunnelmasta en tiedä.

Tätähän tämä on ollut koko kauden, tai oikeastaan ei ihan koko kautta, koska alkukaudesta ei ollut edes niitä hyviä ideoita... Hyvä homma, mutta liian myöhään. Toivottavasti saadaan kuitenkin joitain ylimääräisiä katsojia hallille ja kunnon fiilis käyntiin. Fanikatsomossahan tuosta ei ole ollut puutetta, ja olin näkevinäni, että muukin halli innostui ainakin hetkittäin tuossa ekassa säälipelissä. Tuosta lähdetään parantamaan!
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bluesille sympatiat, joskin Veikkauksen kerroin pakotti laittamaan rahat vierailijoille. Tämä(kin) ketju on taas tarjonnut niin hienoa luettavaa, että sääli kun molemmat eivät voi päästä jatkoon. Realistisesti ajateltuna veikkaan, että jatkoille mennään ja siellä sitten jompikumpi joukkue saa pomppumaalin.

Meinasin jo vapaapäivän kunniaksi lähteä Baronalle katsomaan peliä kun on tuo 2 yhden hinnalla-tarjouskin, mutta sitten tajusin että ei sinne kukaan seuraksi halua lähteä kuitenkaan. Kiekko-Espoo takasin!
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Asiasta heinäseipääseen. Mihin katsomonosaan kannattaa lippu hankkia näin raumalaisesta näkökulmasta. Haluan heimoveljien joukkoon, kerran yksin olen peliin tulossa. Ei hirveästi kiinnostaisi tuolla Blegin fanikatsomoissa istua.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Asiasta heinäseipääseen. Mihin katsomonosaan kannattaa lippu hankkia näin raumalaisesta näkökulmasta. Haluan heimoveljien joukkoon, kerran yksin olen peliin tulossa. Ei hirveästi kiinnostaisi tuolla Blegin fanikatsomoissa istua.

403
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kutittaa samalla tavalla perseestä kuin sunnuntainakin, ja se tietää Lukon voittoa.

Perin onnetonta on se että joudun illalla töihin. Jää peli näkemättä Urholta (varmuuden vuoksi otan sen boksille) ja kuuntelematta Ramonasta, mutta onneksi YLE Puhe pelastaa ja peli tulee sieltä, ja illan ainoa peli kun on niin muut eivät siihen pääse väliin sotkemaan.

Vielä ei ole kokoonpanoja julkaistu, mutta tuskinpa Lukko sunnuntaina hyvin toimineeseen pakettiin muutoksia alkaa tekemään jollei pakko ole.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Eilinen lumimyräkkä lupasi huonoa, mutta nyt ilmakin hyvä mennä jatkoon tästä sarjasta.

Avainsana on tehokkuus. Lukko tuhlasi sunnuntaina liikaa paikkoja. Ne pitää hyödyntää. Lukko on tehnyt yhden ylivoima maalin ja Blues ei yhtään.

Jännä ilta tulossa. Suljen puhelimen ja menen katsomaan uuden Vareksen ja kotona ihmettelen sitten tulosta.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Naurattaa ja vähän hävettää lukea noita elämää huonompia provoja tässä ketjussa.
Sunnuntain pelistä olin täysin uutispimennossa töiden takia ja vasta maanatai-aamulla katsoin lopputuloksen. Ei tarvinnutkaan lähteä Otanlahteen vielä. :)

Eiköhän tänäänkin ole tiedossa vähämaalinen ja tiukka vääntö. Tuomarit ovat vihellelleet ihmeellisiä jäähyjä kahdessa edellissä pelissä. Toivotaan, että tänään poikien annettaisiin pelata.

Ylivoimalla kuulemma nämä peli ratkaistaan, sanoi eräs raumalainen nimimerkki. No onhan jo yksi YV-maali tehty. :)

Peli tulee tänään ratkeamaan joko uskomattomaan yksilösuoritukseen tai uskomattomaan mokaan.

Gameface on!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näköjään on annettu minulle kunnolla takaisin täällä, peukkua sille.

Aika mahdotonta ennustaa lopputulosta, kun eroa joukkueiden välillä ei ole juuri lainkaan. Näkisin Bluesin kuitenkin olevan niskan päällä 5-5 -pelissä niukasti, ylivoima Lukolla onkin sitten erittäin vaarallista parempien yksilöiden ansiosta. Jos vedonlyönnissä haluaa varmat rahat pois kuleksimista, niin isolla vaan underia. Tässä pelissä ei nähdä yli neljää maalia, ellei sitten tyhjiin mene ainakin pari.

Toisaalta nyt kyllä mitataan sitten kunnolla myös maalivahtien pääkoppa, mutta eiköhän sektorille ole kuitenkin sen verran vaikea päästä tänään, ettei välttämättä tarvitse venyä kuin oman joukkueen pelatessa alivoimaa.
Tosipelit jatkuvat ja Perttu potkuttelee edelleen 0+0 tehoilla. Paineensietokyky?
Olihan se lähellä ratkaista lauantaina. Liki ei toki killata.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kyllähän Blues tämän pelin vie, koska se on niin hyvä kotijoukkue ja Lukko on taasen niin huono vierasjoukkue.

Lukon olisi kannattanut kaataa Saipa, niin tämmöstä ei pääsisi tapahtumaan. Mutta uskotaan ihmeeseen, eikä sen tarvitse olla suuri, riittää kun yhden maalin napauttaa enemmän.

Jännittävää kiekkoiltaa. Itse tähystelen URHO:sta.
 

Ketunkolo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea FC
Tosipelit jatkuvat ja Perttu potkuttelee edelleen 0+0 tehoilla. Paineensietokyky?

Ylläolevat kommentit voi lukea, mutta kyllä on otantakin pieni. 2 peliä. Ja lähellä oli tosiaan, kun muutaman millin olisi laukaus mennyt ekassa pelissä oikealle, niin varmaankin oltaisiin valmistautumassa KalPan kaatamiseen.

Itse pelistä sen verran, että toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Viimeksi on näin jännittänyt viime kevään KalPa-sarjan seitsemännessä pelissä. Lukko johti 3-1 mutta silti jännäkakkaa pukkasi. Toivottavasti tänään jännitys raukeaa voittoisasti!
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko

Eikös tuo kumminkin ole siinä päässä mihin Blues hyökkää 1. ja 3. erän? En mä niitä Lukon päästämiä maaleja halua nähdä.
Mihin muut raumalaiset on lippujaan ostaneet?

Pieni pelko persiissä illan pelin suhteen, mutta poikkeus vahvistaa säännön. En yhtään Lukon voittopeliä ole livenä vielä tänä kautena nähnyt.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Eikös tuo kumminkin ole siinä päässä mihin Blues hyökkää 1. ja 3. erän? En mä niitä Lukon päästämiä maaleja halua nähdä.
Mihin muut raumalaiset on lippujaan ostaneet?

Espoossa on päädytkin väärinpäin. Vierasfanit ovat yleensä 403:ssa (paitsi jokerifanit 401:ssä).
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Näköjään on annettu minulle kunnolla takaisin täällä, peukkua sille.
Se vaan on niin, että näitä sarananpuolelta sisään juttuja tuskin kukaan muu ymmärtää kuin yön olli ja blackie.

Paha peli puolin ja toisin tulossa kun kerran palkkiona on kesäloma. Varsinaisella peliajallahan Espoo ei Lukkoa ole tällä kaudella voittanut ja lienee se Espoon pieni sauma, jos ottelu tasan olisi varsinaisen päätyttyä.

Lukko kuitenkin vienee tämän matsin ja Espoo jatkaa sitä sama rataa mihin Raumalla päättyivät. Kiekkopelejä ei vaan tuolla tyylillä voiteta ja kesä kutsuu Espoota.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Lukko kuitenkin vienee tämän matsin ja Espoo jatkaa sitä sama rataa mihin Raumalla päättyivät. Kiekkopelejä ei vaan tuolla tyylillä voiteta ja kesä kutsuu Espoota.

Tässä ilmeisesti tarkoitetaan kädetöntä peliä hyökkäysalueella. Onhan se ihan selvää, että nollalla maalilla on paha voittaa.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Tässä ilmeisesti tarkoitetaan kädetöntä peliä hyökkäysalueella.
Noh, kädettömien kunkku Tomi Sallinen näyttää tekevän paluun. Hänen taistelutahdollaan peli ratkennee Bluesin eduksi jo hyvissä ajoin varsinaisella peliajalla.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Noh, kädettömien kunkku Tomi Sallinen näyttää tekevän paluun. Hänen taistelutahdollaan peli ratkennee Bluesin eduksi jo hyvissä ajoin varsinaisella peliajalla.
Uijui. Varma voitto! Pistetään alle vielä kokoonpano kokonaisuudessaan.

Kotijoukkue Blues

Talaja - Eriksson - Hannula
Huhtala - Kuusela - Miettinen
Kähkönen - Ramstedt - Ikonen
Sallinen - Töykkälä - Sailio

Vallin - Varakas
Korpikari - Valkonen
Kurki - Clarke

Galbraith (Ore)

Pistetään lisäksi solidaarisuuden vuoksi raumlaisten kokoonpano:

Vierasjoukkue Lukko:

Melin - Lindgren - Keränen
Nurmi - Jasu - Bertrand
Laaksonen - Beech - Kangasmäki
Bomersback - Kauvosaari - Elo

Aalto - Tikkanen
Honkaheimo - Lintner
Pettinen - Rantanen

Nielsen (Noronen)
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tuli muuten mieleen että jos tänään käy väärin ja huhut pitävät paikkaansa niin nähdään Perttu Lindgren viimeistä kertaa Lukossa ja koko liigassa, ainakin toistaiseksi. Parin viime kauden aikana minulla on ollut kolme suosikkia Lukko-paidassa ylitse muiden: Vehanen, Morrison ja Lindgren. Harmittaa siis jo valmiiksi ihan sairaasti, päättyy se kausi sitten tänään tai myöhemmin. Mutta eiköhän Perttu tänään näytä miksi on niin minun kuin monen muunkin suosikki hallitsemalla kiekkoa suvereenisti ja jakelemalla miltei maailmanluokan syöttöjä, ja sitä kautta vie Lukon seuraavalle kierrokselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös