TI 20.2.2018 Otteluseuranta (7. kisapäivä)

  • 63 416
  • 732
Tila
Viestiketju on suljettu.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Tää on kuitenkin edellelleen maalin peli. Momentum sinne tänne. Win the right matches, stay aut of the kitsen. Tolppa sisään, tolppa ulos.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No, on tästä sentään mahdollisuudet mennä jatkoon. Se ois jo Marjamäen kanssa erittäin hyvä suoritus. Ei käy kyllä Jokereita pätkääkään kateeksi.

Mistä näitä jenkkejä/kanukkeja on eksyny noin paljon tonne Koreaan? Ei varmaan ainakaan rahan perässä. Kauniiden naisten?

Eiköhän tuolla ainakin noita jenkkien tukikohtia ole ollut melko paljon 50-luvulta lähtien
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Marjamäen saavutuksia ylivoimasella materiaalilla ei voi kysenalaistaa mut onhan ton kaverin lätkä ihan helvetin tylsää. Ihan vaan mun mielipide.

Joo. Vituttas kattoo 60+ matsia tommosta lätkää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No ei sinänsä, mutta jos maksat jo Dnasta ja Dna tvstä niin toivoisi että sillä ryöstöhinnalla näkyis matsit....mut ei.
Onko se DNA:n vika jos Discovery ei halua näyttää pelejä kuin TV5:ltä tai heidän omasta maksullisesta palvelustaan?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kyllä tuo Korean joukkue vastaa varmaan Liigatason joukkuetta.

Alpoko tällaista? No, ei vastaa. Maalivahti ja 4-5 kenttäpelaajaa vastaa, muut eivät vastaa keskitason liigajoukkueen keskitason pelaajia. Dalton toki liigassakin luultavasti ylempää tasoa, vaikka liigassa maalivahtitaso on hyvä.

Itse ihmettelen, miksi Koskinen pelaa. Riski loukkaantua olemassa. Suomen peli toimii ihan kohtuullisesti, ja muutahan ei tarvita. Ruotsia vastaan hyökkäyspelaaminen ei hääviä ollut, joten siitä helppo parantaa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo kyllähän se vitutti kun kolmesta kaudesta vaan kahtena tuli mestaruus ja kolmantenakin vielä pronssia + CHL-hopeaa.

Sen huomasi joo. Mestaruuksistakaan ei irronnut oikein kunnon riemua, vaan vain helpotus että kausi loppui ja meni miten pitikin. Vähän sama kuin tapparalaisilla nyt Rautakorven aikana.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Harmillisesti Korean poijjaat eivät osanneet.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
DNa TV ja Eurosport. Siinä lukee jääkiekkoa ja sit sieltä tulee jotain joka ei oikeasti ole jääkiekkoa vaan jotain jääkiekkoa muistuttavaa.
Miten he sinut siihen pakottavat? Itse olen ainakin voinut itse valita katsonko vai en.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi vittu Kim Jong-Un on tullu kentälle. Kohta pitäis Korean päästä tasoihin tai muuten tulee kranaattia Suomen vaihtoaitioon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös