No, on tästä sentään mahdollisuudet mennä jatkoon. Se ois jo Marjamäen kanssa erittäin hyvä suoritus. Ei käy kyllä Jokereita pätkääkään kateeksi.
Mistä näitä jenkkejä/kanukkeja on eksyny noin paljon tonne Koreaan? Ei varmaan ainakaan rahan perässä. Kauniiden naisten?
Marjamäen saavutuksia ylivoimasella materiaalilla ei voi kysenalaistaa mut onhan ton kaverin lätkä ihan helvetin tylsää. Ihan vaan mun mielipide.
Näkyykö Suomen peli mistään netin puolelta?
No ei sinänsä, mutta jos maksat jo Dnasta ja Dna tvstä niin toivoisi että sillä ryöstöhinnalla näkyis matsit....mut ei.Eurosport player toimii, eikä vajaan kympin panostus kisojen ajaksi miltään ryöstämiseltä tuntunut.
Minkäs teet kun ei ole sopparia näyttää TV5:sta suoranaNo ei sinänsä, mutta jos maksat jo Dnasta ja Dna tvstä niin toivoisi että sillä ryöstöhinnalla näkyis matsit....mut ei.
Onko se DNA:n vika jos Discovery ei halua näyttää pelejä kuin TV5:ltä tai heidän omasta maksullisesta palvelustaan?No ei sinänsä, mutta jos maksat jo Dnasta ja Dna tvstä niin toivoisi että sillä ryöstöhinnalla näkyis matsit....mut ei.
Joo kyllähän se vitutti kun kolmesta kaudesta vaan kahtena tuli mestaruus ja kolmantenakin vielä pronssia + CHL-hopeaa.Joo. Vituttas kattoo 60+ matsia tommosta lätkää.
Onko se DNA:n vika jos Discovery ei halua näyttää pelejä kuin TV5:ltä tai heidän omasta maksullisesta palvelustaan?
Minkäs teet kun ei ole sopimusta näyttää mobiilissa suorana.Olisihan se huonoa bisnestä tarjota ilmaiseksi, jos ei tarvitse.
Kyllä tuo Korean joukkue vastaa varmaan Liigatason joukkuetta.
Joo kyllähän se vitutti kun kolmesta kaudesta vaan kahtena tuli mestaruus ja kolmantenakin vielä pronssia + CHL-hopeaa.
On!Onko se DNA:n vika jos Discovery ei halua näyttää pelejä kuin TV5:ltä tai heidän omasta maksullisesta palvelustaan?
Aijjaa. Minun mielestäni tämä on kyllä Ylen vika. Vitun Yle!
No ei sinänsä, mutta jos maksat jo Dnasta ja Dna tvstä niin toivoisi että sillä ryöstöhinnalla näkyis matsit....mut ei.
No tässä on kyse siitä että DNA TV käyttäjät maksavat jo käytöstä. Sit pakotetaan katsomaan jotain Sveitsi - Saksa wannabelätkää.Olisihan se huonoa bisnestä tarjota ilmaiseksi, jos ei tarvitse.
Kuka sinut pakottaa sitä peliä katsomaan?No tässä on kyse siitä että DNA TV käyttäjät maksavat jo käytöstä. Sit pakotetaan katsomaan jotain Sveitsi - Saksa wannabelätkää.
No Yle nyt on suurin roisto tässä kaikessa. Toivottavasti säästetyt rahat käytetään fiksusti esim johonkin jumalanpalveluksen näyttämiseen.Aijjaa. Minun mielestäni tämä on kyllä Ylen vika. Vitun Yle!
DNa TV ja Eurosport. Siinä lukee jääkiekkoa ja sit sieltä tulee jotain joka ei oikeasti ole jääkiekkoa vaan jotain jääkiekkoa muistuttavaa.Kuka sinut pakottaa sitä peliä katsomaan?
No tässä on kyse siitä että DNA TV käyttäjät maksavat jo käytöstä. Sit pakotetaan katsomaan jotain Sveitsi - Saksa wannabelätkää.
Miten he sinut siihen pakottavat? Itse olen ainakin voinut itse valita katsonko vai en.DNa TV ja Eurosport. Siinä lukee jääkiekkoa ja sit sieltä tulee jotain joka ei oikeasti ole jääkiekkoa vaan jotain jääkiekkoa muistuttavaa.
No tässä on kyse siitä että DNA TV käyttäjät maksavat jo käytöstä. Sit pakotetaan katsomaan jotain Sveitsi - Saksa wannabelätkää.