Kun nyt tuosta kuittivihosta täällä puhutaan, niin olen olen tantin kommentista samaa mieltä ja ihmettelen hiukan, kun kukaan muu ei ole tätä kommentoinut. Ei sillä, etteikö yksi asiallinen kommentti riittäisi... ; )
tant gredulin kirjoitti:
Jere ajoi Sihvoseen kiinni heti ja tööttäsi. Ei tosin vetäissyt kuonoon. Tibbetts yritti jäädä kentälle, niinkuin se aina yrittää, ja Guollan piti kaveri ohjeistaa aitioon.
Eli Jere todellakin kävi "kuittaamassa" Sihvosen hyppytaklauksen heti sen tapahduttua. Tosin Jere ei saanut kunnon osumaa, sillä taklaus osui vain osittain Sihvoseen. Mielestäni Jere ei edes ajanut iholle vaan tööttäsi heti kun oli mahdollista. Toki voidaan keskustella siitä, oliko kuitti riittävä, mutta ei tätä Sihvosen taklausta nyt ihan noteeraamattakaan jätetty...
Gladin taklausta ei sitten kukaan käynyt kuittaamassa millään lailla. Oliko tarvettakaan, kun 2+10 olisi ollut ihan jees. Eli ei se törkeä taklaus mielestäni ollut. Jokatapauksessa kyllä Billy jäälle yritti väkisin jäädä, kun hieman tokeni... Enkä silti sulje pois sitäkään vaihtoehtoa, etteikö olisi ollut kermaa kakun päällä... Noh, sen tietää VAIN BT itse.
Itse ottelusta onkin jo aika tyhjentävästi kirjoitettu, joten tyydyn toteamaan, että tärkeät 3 pistettä. Plussaa myöskin Jannen nollapeli (Saarelakin ihastui, tsiiisus mitä settiä..!) ja viisi maalia, vaikka useampaankin toki oli saumat.
Torstaina taasen JYPi, joka ei toivottavasti silmille hypi. =))