Joku voi pitää minua omituisena, mutta olen syvästi rakastunut Radio Suomen liigakierroksen selostajiin. Juuri äsken korviini tuli suloisella äänellä, jos maali tulee niin se on sitten 1-0 tai 0-1, mutta siihen asti kun ei tule se on 0-0 ja sitten merisää.... haaparanta hyvin näkyy, kotka ja emäsalo näillä mennään.
Tää on platonista rakkautta, illemmalla täytyy pohtia tuota mainitsemaasi ketjua. Hifk on pelottavan vahva, ei ole Ipalla jakoa.Tietääkseni tuolla Vapaan puolella on oma ketju "Kännissä Jatkoajassa" tjsp. Oiskohan sulla asiaa sinne?
Tää on platonista rakkautta, illemmalla täytyy pohtia tuota mainitsemaasi ketjua. Hifk on pelottavan vahva, ei ole Ipalla jakoa.
Jumalauta canalin jätkät löysi töpselin!
Räty on syyllinen, kaikki muut hannaa.Mutta kaukana platonisesta on se, että Paula Tarvainen on raskaana.
Torjunnat
Tarkki 13
Kuokkanen 2
Maalit
Kärpät 2
TPS 0
Jee!
Siis ihan oikeasti tuo on Jee! Kärppien tasoista porukkaa vastaan kun tolla porukalla pystyy hallitseman niin ihan tyytyväinen ainakin itse olen. Tästä matsista nyt ei realistisesti voinut oikeastaan voittoa tai edes tasuria veikatakaan. Laukauksia vain maaliin saakka muutama kappale niin näyttää yllättävänkin hyvältä.
Olihan pommi toi Petrellin 1-2!!
Kuka pelasi Cookin parina Hifk ylivoimassa ja heitti sen hienon veivin ?
Mä ostan sen.