Ti 20.11.2007 Otteluseurantaketju SM-liiga

  • 39 020
  • 159
Tila
Viestiketju on suljettu.

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
0-2 KalPalle.
Aku Pekkarinen, mitä vittua?
 

puhuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nokka moitti erätaukohaastattelussa joukkuetta laiskasta asenteesta ja sanoi että puolet joukkueesta vain katselee mitä muut tekevät.
Kartsa on tainnut ärähtää kopissa pojille..
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Oli oikeastaan nähdäkseni Saarenheimon oma maali. Tai siis ohjasi tämän pakin vedon omiin.

Ilmankos. Akun vedot ei ainakaan viivalta maaliin menee, jos edes maalille asti.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Jeesus sentään, onpa kiva tulla kotiin kun tulosseurannassa odottaa 5-1-turpasauna. Hienoja nukahduksia Tepsille, tuommoiset kahden maalin minuutit parantavat mahdollisuuksia.

Eipä silti että Oulusta olisi pisteitä odottanutkaan mutta voi kiesus sentään.
 

rinkeli22

Jäsen
Kai siellä taas luullaan, että muutaman minuutin tosissaan pelaaminen viimeisessä erässä riittää kääntämään pelin voitoksi. Niinhän se yleensä näin suuren tasoeron peleissä riittääkin, mutta miksi aina hankaloitetaan näitä pelejä päästämällä vastaantulija usean maalin etumatkalle? Joskus kuitenkin käy toisella hirvee tuuri, ja me annetaan pisteitä ilmaiseksi pois. Nää marraskuiset tunaroinnit rupusakkien kanssa saattaa kuitenkin ratkaista koko kauden menestyksen.

Ei saa Siklenka taas taklata ollenkaan, vaan jäähyjä sataa. Hame päälle Kruus!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tänään näköjään Lukko ei jäähyile ja varmaan kauden pienin jäähymäärä ottelun puolessa välissä.

Vastineeksi kun noita 5-5 maaleja ei pahemmin ole päästelty, niin tänään niitäkin sitten tullut jo kaksin kappalein.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
3-3. On tää niin tyypillistä. Silloin kun saadaan tehtyä edes hieman normaalia enemmän maaleja niin silloin sitten omissa soi varmasti enemmän kuin normaalisti. Tämä ja kaikki on mahdollista kokea tämän kauden aikana. Varsinkin noi viime pelien av-maalit herättävät läjän kysymyksiä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
TPS 5-2 Tuomas Suominen YV (Lee Sweatt, Antti Erkinjuntti)

Edit: Novak kahdesti jäähylle ja molemmilta kerroilta tullu takaisku.

Tuomas Tarkki 13+5=18
Juha Kuokkanen 2+16=18
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Symppispojot Lukolle, ihan kuin Jokerit. Silloin kun ei toimi niin ei toimi. Saarenheimo loistavana esimerkkinä hakee kiekon omalta alueelta, koettaa syöttää laitaan avauksen, liian kova laituri ei saa kiinni ja iso vitutus. Just tällä pelityylillä Jokerit välillä koomailee, mä symppaan Lukkoa, ei auta mikään. Turpaan tulee 0-4 !
 

Lazze

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tappara, Warkis, Leijonat & suomalaiset.
Ei saa nauraa tunnin päästä tälle minun kommentilleni, mutta minulla on Vahva Tunne, että Kalpa ottaa tänään 3 pistettä............
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei saa nauraa tunnin päästä tälle minun kommentilleni, mutta minulla on Vahva Tunne, että Kalpa ottaa tänään 3 pistettä............

Myönnettäköön, että itse en tuon Lukon kavennusmaalin jälkeen ole enää lainkaan vakuuttunut...
 

Lazze

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tappara, Warkis, Leijonat & suomalaiset.
2 sekuntia ennen erän päätöstä, 1-2 Lukko kaventaa! Unohtakaa tuo minun ylempi kommentti.........
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Viikko sitten HIFK teki voittomaalin 59.59. Nyt Lukko teki ottelun tärkeimmän maalin 39.58. Sanokaa minun sanoneen, tuo maali ratkaisi pelin. Samoin ajattelee kopissa molemmat joukkueet.
 

rinkeli22

Jäsen
No niin, jakso ne sentään yrittää tokan erän viimeset 5 sekuntia. Näyttää taas riittävän ja kolmannen erän alkuun kun vedetään pari minuuttia tosissaan, niin peli on 4-2 ja sit voidaan keskittyä torstain Pelicans-peliin. Saiskohan siitä jo kunnon vastusta..
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Älkää tehkö Kärpät enää enempää maaleja, jooko. Murskatappio tässä vaiheessa on asia jota haluaisi vähiten Hantan junnuille.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ikijokka, seurasin Rölliä tämän erän. Olisiko se perkele sittenkin hankinta kunnossa. Mies erottui Kalpan pakistosta kuin kuu taivaalta. 5-6 kertaa kiekko haltuun, katse ylös ja avaus omille. Lisäksi plokkasi yhden pahan alivoimalla. Hankintalistalle, otetaanko kotiin ?
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
No niin, jakso ne sentään yrittää tokan erän viimeset 5 sekuntia. Näyttää taas riittävän ja kolmannen erän alkuun kun vedetään pari minuuttia tosissaan, niin peli on 4-2 ja sit voidaan keskittyä torstain Pelicans-peliin. Saiskohan siitä jo kunnon vastusta..

Ihanan ylimielistä. That´s i like. Raumalaiset näpittää!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ikijokka, seurasin Rölliä tämän erän. Olisiko se perkele sittenkin hankinta kunnossa. Mies erottui Kalpan pakistosta kuin kuu taivaalta. 5-6 kertaa kiekko haltuun, katse ylös ja avaus omille. Lisäksi plokkasi yhden pahan alivoimalla. Hankintalistalle, otetaanko kotiin ?

Parahin Bozik, itsekin tuossa peliä katsellessani itsekseni totesin, jotta tuu Rölli kotiin sieltä. Ei se kummiskaan diggaa pelata KalPassa, siis oikeasti.
Ehdotonta vihreää valoa Ikonin paluulle, ihan vetreässä kunnossa vaikuttaisi olevan ja olisi nykypakistomme ylivoimaisesti kiekollisesti taitavin pakkimme...

Myös tuon Cookin voisi ottaa, vaikka koomailikin pahasti Ipan 2-2 tasoituksessa näemmä.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Raumalaiset voitte kyllä ottaa ihan rauhassa. Jos ei tuota tappiotilannetta huvita mistään viestimestä seurata, niin odotelkaa rauhassa viimeiselle minuutille. Ehditte parahiksi ratkaisuhetkille + koette vielä sen voittajafiiliksen - jos sitä nyt KalPaa vastaan voi kokea - tiiviissä paketissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös