Ti 2.4.2024 Pelicans - HIFK

  • 27 336
  • 682

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
HIFK:n alivoimassa peitetään syöttö- ja vetolinjat ihailtavasti.
 

IkuinenVappu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
En mä nyt käyttäisi termiä "työntäminen". Joo kamppailu siinä oli menossa, mutta tekikö Bryggman oikeasti efforttia sen eteen että pääsisi sieltä pois?
Ihmettelin sitä, ettei mitään reaktiota HiFKin pelaajilta tai valmennuksella tuohon Pelsu #2 tanssiin mv alueella Papin torjuntatyöskentely ei siitä ainakaan helpottunut? Kai se sitten on sallittua siellä olla?
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ihmettelin sitä, ettei mitään reaktiota HiFKin pelaajilta tai valmennuksella tuohon Pelsu #2 tanssiin mv alueella Papin torjuntatyöskentely ei siitä ainakaan helpottunut? Kai se sitten on sallittua siellä olla?
HIFK valmennuksen piikkiin menee jos ei kehtaa edes haastaa tuota, itse nyt tietenkin Pelicans-fanina maali tuo on minulle (:D) mutta kannattaisi varmaan tsekata edes
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihmettelin sitä, ettei mitään reaktiota HiFKin pelaajilta tai valmennuksella tuohon Pelsu #2 tanssiin mv alueella Papin torjuntatyöskentely ei siitä ainakaan helpottunut? Kai se sitten on sallittua siellä olla?

IFKn av on ollut niin vahvaa, että ehdottomasti olisin tuon haastanut. On nähty hylättävän kevyemmilläkin perusteilla.

Bryggmann ei yrittänyt edes pois alueelta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jaahas.. kyl se on nääs niin et mää taas erätauolla kuuntelen mieluummin kuulokkeista musiikkia kuin Annina "Määkivä lammas" Rajahuhdan nasaaliääntä.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai täällä on joku toinenkin liveseurantaketju. Hyvin suunniteltu konsepti, @Ylläpito
Tämä on se ihan automaattisesti syntyvä otteluketju jotka generoituu jokaisesta matsista. Sitten kylkeen yleensä tehdään yleinen otteluseurantaketju, mutta nyt kun on vain yhden matsin ilta niin ehkä tuo erillinen otteluseuranta on vähän turha kun yhtälailla tämä ajaa saman asian.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hifkin pelaaja työnsi iso-Lassen veskan alueelle, hyvä maali.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Tämä on se ihan automaattisesti syntyvä otteluketju jotka generoituu jokaisesta matsista. Sitten kylkeen yleensä tehdään yleinen otteluseurantaketju, mutta nyt kun on vain yhden matsin ilta niin ehkä tuo erillinen otteluseuranta on vähän turha kun yhtälailla tämä ajaa saman asian.
Perinteisesti kuitenkin tuossa Otteluseuranta-ketjussa ne isoimmat väännöt, joten kumma miten näin mennyt tällä kertaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sihvonen kuulostaa ihan joltain Vintiöiden sketsihahmolta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: S.T.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Siellä oikein asiantuntijat eivät osaa kertoa mielipidettään yksinkertaiseen kysymykseen... Oliko HIFK:n maalia edeltävä tilanne jähyn paikka?
Taitaa olla koko asiantuntijaporukalla sen verran vahvat punalasit silmillä, etteivät sen vuoksi kyenneet selvää asiaa myöntämään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: S.T.

Inexis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa olla koko asiantuntijaporukalla sen verran vahvat punalasit silmillä, etteivät sen vuoksi kyenneet selvää asiaa myöntämään.
Olihan siinä pointti, ettei Jääskä polveaan eteen levitä juuri ennen kontaktia. Mulla on varmasti värilasit, mutta kyllähän siinä Schnarr päin itse luistelee?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös