Sananmukaisesti olisi ne kuuluisat vaaran paikat selostuskopissa!!Eikö Antsa olisi hyvä Pelicans-leiristä? Tappeliskohan noi tuolla kopissa?
En mä nyt käyttäisi termiä "työntäminen". Joo kamppailu siinä oli menossa, mutta tekikö Bryggman oikeasti efforttia sen eteen että pääsisi sieltä pois?Oma pelaaja sinne Bryggmania työnsi.
Ihmettelin sitä, ettei mitään reaktiota HiFKin pelaajilta tai valmennuksella tuohon Pelsu #2 tanssiin mv alueella Papin torjuntatyöskentely ei siitä ainakaan helpottunut? Kai se sitten on sallittua siellä olla?En mä nyt käyttäisi termiä "työntäminen". Joo kamppailu siinä oli menossa, mutta tekikö Bryggman oikeasti efforttia sen eteen että pääsisi sieltä pois?
HIFK valmennuksen piikkiin menee jos ei kehtaa edes haastaa tuota, itse nyt tietenkin Pelicans-fanina maali tuo on minulle (:D) mutta kannattaisi varmaan tsekata edesIhmettelin sitä, ettei mitään reaktiota HiFKin pelaajilta tai valmennuksella tuohon Pelsu #2 tanssiin mv alueella Papin torjuntatyöskentely ei siitä ainakaan helpottunut? Kai se sitten on sallittua siellä olla?
Ihmettelin sitä, ettei mitään reaktiota HiFKin pelaajilta tai valmennuksella tuohon Pelsu #2 tanssiin mv alueella Papin torjuntatyöskentely ei siitä ainakaan helpottunut? Kai se sitten on sallittua siellä olla?
Tämä on se ihan automaattisesti syntyvä otteluketju jotka generoituu jokaisesta matsista. Sitten kylkeen yleensä tehdään yleinen otteluseurantaketju, mutta nyt kun on vain yhden matsin ilta niin ehkä tuo erillinen otteluseuranta on vähän turha kun yhtälailla tämä ajaa saman asian.Ai täällä on joku toinenkin liveseurantaketju. Hyvin suunniteltu konsepti, @Ylläpito
Perinteisesti kuitenkin tuossa Otteluseuranta-ketjussa ne isoimmat väännöt, joten kumma miten näin mennyt tällä kertaa.Tämä on se ihan automaattisesti syntyvä otteluketju jotka generoituu jokaisesta matsista. Sitten kylkeen yleensä tehdään yleinen otteluseurantaketju, mutta nyt kun on vain yhden matsin ilta niin ehkä tuo erillinen otteluseuranta on vähän turha kun yhtälailla tämä ajaa saman asian.
Taitaa olla koko asiantuntijaporukalla sen verran vahvat punalasit silmillä, etteivät sen vuoksi kyenneet selvää asiaa myöntämään.Siellä oikein asiantuntijat eivät osaa kertoa mielipidettään yksinkertaiseen kysymykseen... Oliko HIFK:n maalia edeltävä tilanne jähyn paikka?
Olihan siinä pointti, ettei Jääskä polveaan eteen levitä juuri ennen kontaktia. Mulla on varmasti värilasit, mutta kyllähän siinä Schnarr päin itse luistelee?Taitaa olla koko asiantuntijaporukalla sen verran vahvat punalasit silmillä, etteivät sen vuoksi kyenneet selvää asiaa myöntämään.
Sihvonen kuulostaa ihan joltain Vintiöiden sketsihahmolta.
Vintiöissä oli sekin.Pulkkisen Veijo Hietala 1:1 omahyväisyydessä.