Ti 2.4.2024 Pelicans - HIFK

  • 27 389
  • 682

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On tässä HIFK:lla ollut kai yks puolikas maalipaikka. Ei nyt ole ollut ihan sitä mitä odottaisi HIFK-Pelicans seiskapeliltä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei provo vaan ääneen ihmettelyä.. Onko tämän sarjan kaikki matsit olleet näin unettavia ja tapahtumaköyhiä? Pelataan poffien seiskapeliä eikä mulle ainakaan välity mitenkään että on kyseessä aika helvetin tärkeä matsi. Jännitystä? Väsymystä? Vai ihan vaan normi tämän parin matsi? Iso paha IFK, onko yhtään taklausta edes vielä tähän ekaan erään joka loppuu aivan juuri?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Olipahan säälittävä ensimmäinen erä. Ei tunnetta, ei tilanteita, ei mitään.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kumpikin pelkää enemmän häviämistä kuin janoaa voittamista. Pelicans jäätyi aivan täysin kolmen ensimmäisen pelin jälkeen. No nyt ainakin tulee niitä puhuttuja lipputuloja, saa nähdä jääkö kevään ainoaksi ilonaiheeksi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei provo vaan ääneen ihmettelyä.. Onko tämän sarjan kaikki matsit olleet näin unettavia ja tapahtumaköyhiä? Pelataan poffien seiskapeliä eikä mulle ainakaan välity mitenkään että on kyseessä aika helvetin tärkeä matsi. Jännitystä? Väsymystä? Vai ihan vaan normi tämän parin matsi? Iso paha IFK, onko yhtään taklausta edes vielä tähän ekaan erään joka loppuu aivan juuri?
Tästähän etukäteen puhuttiin, että kova sarja josta puhutaan vuosien päästä. Tunnetta ja ryminää kuulemma.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ei provo vaan ääneen ihmettelyä.. Onko tämän sarjan kaikki matsit olleet näin unettavia ja tapahtumaköyhiä? Pelataan poffien seiskapeliä eikä mulle ainakaan välity mitenkään että on kyseessä aika helvetin tärkeä matsi. Jännitystä? Väsymystä? Vai ihan vaan normi tämän parin matsi? Iso paha IFK, onko yhtään taklausta edes vielä tähän ekaan erään joka loppuu aivan juuri?
Ei kaikki pelit, mutta periaatteessa kyllä.

Tämä tosin oli varmaan sarjan tylsin erä.
 

Punamani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei provo vaan ääneen ihmettelyä.. Onko tämän sarjan kaikki matsit olleet näin unettavia ja tapahtumaköyhiä? Pelataan poffien seiskapeliä eikä mulle ainakaan välity mitenkään että on kyseessä aika helvetin tärkeä matsi. Jännitystä? Väsymystä? Vai ihan vaan normi tämän parin matsi? Iso paha IFK, onko yhtään taklausta edes vielä tähän ekaan erään joka loppuu aivan juuri?
No mitä Jukurimatseilta ehdin näitä vilkaista, niin paljon hitaampaa ja tarkempaa näissä matseissa on pelattu. Ihan eri tempotaso.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei kaikki pelit, mutta periaatteessa kyllä.

Tämä tosin oli varmaan sarjan tylsin erä.
Helvetin iso yllätys jos näin on. Mä jopa oikein odotin tätä matsia tuossa pari tuntia sitten mutta taidan pian katsella Huutokauppakeisaria, siinäkin on enemmän tapahtumia kun Markku tuunaa käkikelloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös