Kaikki pelaa aivan paskat housussa ja katsomossa sama homma näköjään.Hifkin laariin menee tällä tavalla pelin jatkuessa. Kummallisen vaisu tunnelma toistaiseksi.
Tästähän etukäteen puhuttiin, että kova sarja josta puhutaan vuosien päästä. Tunnetta ja ryminää kuulemma.Ei provo vaan ääneen ihmettelyä.. Onko tämän sarjan kaikki matsit olleet näin unettavia ja tapahtumaköyhiä? Pelataan poffien seiskapeliä eikä mulle ainakaan välity mitenkään että on kyseessä aika helvetin tärkeä matsi. Jännitystä? Väsymystä? Vai ihan vaan normi tämän parin matsi? Iso paha IFK, onko yhtään taklausta edes vielä tähän ekaan erään joka loppuu aivan juuri?
Ei kaikki pelit, mutta periaatteessa kyllä.Ei provo vaan ääneen ihmettelyä.. Onko tämän sarjan kaikki matsit olleet näin unettavia ja tapahtumaköyhiä? Pelataan poffien seiskapeliä eikä mulle ainakaan välity mitenkään että on kyseessä aika helvetin tärkeä matsi. Jännitystä? Väsymystä? Vai ihan vaan normi tämän parin matsi? Iso paha IFK, onko yhtään taklausta edes vielä tähän ekaan erään joka loppuu aivan juuri?
Ne on ne paineet mitkä jyskyttää takaraivossa :)Olipahan säälittävä ensimmäinen erä. Ei tunnetta, ei tilanteita, ei mitään.
No mitä Jukurimatseilta ehdin näitä vilkaista, niin paljon hitaampaa ja tarkempaa näissä matseissa on pelattu. Ihan eri tempotaso.Ei provo vaan ääneen ihmettelyä.. Onko tämän sarjan kaikki matsit olleet näin unettavia ja tapahtumaköyhiä? Pelataan poffien seiskapeliä eikä mulle ainakaan välity mitenkään että on kyseessä aika helvetin tärkeä matsi. Jännitystä? Väsymystä? Vai ihan vaan normi tämän parin matsi? Iso paha IFK, onko yhtään taklausta edes vielä tähän ekaan erään joka loppuu aivan juuri?
Helvetin iso yllätys jos näin on. Mä jopa oikein odotin tätä matsia tuossa pari tuntia sitten mutta taidan pian katsella Huutokauppakeisaria, siinäkin on enemmän tapahtumia kun Markku tuunaa käkikelloa.Ei kaikki pelit, mutta periaatteessa kyllä.
Tämä tosin oli varmaan sarjan tylsin erä.
Ei jumalauta mitä jääkiekon irvikuvaa. Game seven, oikeasti?
No eihän me köyhät sitä nähdä, joten ei väliä.Hyvää mainosta Liigalle.
HIFK:lla toiminut tämä kilppari hyvin aikasemmin, niin vaikka onkin aivan kauheen näköstä niin ne pelaa tuolla voitosta eikä tyylipisteistä, se on vaan Pelicansin pakko yrittää rikkoa tuo.Olipa paska erä. Toinen hakkaa päätä seinään ja toinen ei edes yritä hyökätä. Ei mitään tunnetta.
Kiipeis nyt joku Pelicans-fani vaikka kattorakenteisiin perinteen mukaisesti, niin saataisiin Iskulle jotain äksöniä.
Fiilikseltään kyllä, mutta virheitä SaiPa-JYPissä tulee huomattavasti enemmän.Olipa helvetin munaton erä. Ihan kun olisi jotain marraskuisen tiistain SaiPa-JYPiä katsellut.
Pitäisi selostaa tämäkin peli.Antsa ja mielettömät mällit