Jos Ritari oli Jyppifani, niin minä olen miljonääri. Ja voin todellakin sanoa, että en ole.Sekavaa peliä, Mertsi on pahempi Pelsu fani kuin Ritari Jyppi fani.
Rasittavaa kuultavaa molemmat
Oli ja on JYP kannattaja, mutta selostuksessa ylikorostaa vastustajan hyvyyttä ja dissaa JYPiä. Hyvä selostaja muuten, surkea vain JYPin pelatessa.Jos Ritari oli Jyppifani, niin minä olen miljonääri. Ja voin todellakin sanoa, että en ole.
Nyt ainakin. 3-0.Väärin hyväksytyn maalin jälkeen melkein heti perään 2-0 ja melkeinpä peli siinä.
En oikein vieläkään usko, että Ritari on oikeasti Jyppi-fani. Ei sitä niin paljon tarvitsisi peitellä ja tulee jotenkin ihan luonnostaan se selostus.Oli ja on JYP kannattaja, mutta selostuksessa ylikorostaa vastustajan hyvyyttä ja dissaa JYPiä. Hyvä selostaja muuten, surkea vain JYPin pelatessa.
Ja Vaasassa Sportin avausmaali hyväksyttiin, vaikka Patrikaista häirittiin selvästi hetkeä aiemmin...Aiemmin kaudella Pelicansilta hylättiin Toivolan maali "potkuliikkeen" takia, kun Larmi itse pelasi kiekon päin Artturin raajaa. Pitkässä juoksussa nää menee tasan jne. jne.
Samaan aikaan peli on hetkessä 3-0.
No ei se nyt niin erikoista ole, on tälläkin palstalla tiettyjä JYP-faneja, jotka tykkäävät lytätä JYPin maanrakoon aina kun mahdollista.En oikein vieläkään usko, että Ritari on oikeasti Jyppi-fani. Ei sitä niin paljon tarvitsisi peitellä ja tulee jotenkin ihan luonnostaan se selostus.
No aika 50-50 oli tuo tilanne. Siellä on varmasti ollut paremmat kuvakulmat käytössä kuin katsojilla.
Voipi olla, mutta nuo on silti 50-50 tilanteita. Täysin riippuvaista siitä, ketkä näitä on milloinkin tarkastamassa. Mitään linjaa ei ole, se käynyt selväksi.Ei varmasti parempaa kuvaa ole kuin ne viimeisimmät hidastukset, joista on tilanne näkyi aivan täydellisesti ja kiekko kilven alla.
Näköjään ei selkäranka enää kestänyt sen jälkeen ja tästähän voidaan saada vielä rumakin selkäsauna.