Warrington
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Kärpät finaaliin. Olipas väsynyttä miestä Lukolla viimeisellä minuutilla, Dufvan kova peluutus näkyi kyllä karmealla tavalla.
Komppaan. Muuten tarttee jo nitroja.
Samaa mieltä. Erityismaininnan epävarmuudesta ansaitsee mielestäni tänään myös Miika Koivisto ja ei ollut Zapolskiltakaan mikään paras peli. Aiheutti paljon pahoja tilanteita ja Niskalan jäähyn pomputtelullaan. Muuten Lukolta ihan ok peli, vaikka itselleni jäi olo että Kärpät pelasi vain niin kuin piti, eikä joutunut pistämään lähellekään parastaan. Ja Riska saatana kentällä taas kun haetaan maalia lopussa. Eikö siellä muka parempia kiekollisia pelaajia ole?On tuo Niskala vaan aivan saatanan huono.
Aittokalliolla on etenkin Liigassa ollut tapana lähteä sekoilemaan tuonne maalin taakse, ja sen vuoksi on meinannut välillä nitroja tarvita. Mulle tulee tuosta Aittokallion maalin takana pelailusta mieleen aina se vuoden 2012 junnukisojen välierä, jossa mies lahjoittaa kiekon Ruotsille ja Ruotsi nousee tasoihin.En ihan hoksaa tuota Aittokallion dissausta, kun tänäänkin oli maalillaan itse varmuus.
En ihan hoksaa tuota Aittokallion dissausta, kun tänäänkin oli maalillaan itse varmuus.
Liigassa eräänkin kerran sössinyt kiekon vastustajalle juurikin noissa rännikiekkojen hauissa. Ei varsinaisesti lukeudu Aittokallion vahvuuksiin, mutta samaa mieltä siitä että tänään pelasi todella hyvän pelin.En ihan hoksaa tuota Aittokallion dissausta, kun tänäänkin oli maalillaan itse varmuus.
Mun mielestä siinä Koivisto(?) Lukko-pelaajista oli kyllä vähän tiellä kun veto lähti viivasta ja muutenkin tuo oli Puljujärveltä hienosti alustettu. En nyt minkäänlaisena "karmeana hörppynä" tuota pitäisi, kun oli muutenkin hyvä veto.
Kyllä se finaali nyt käsittääkseni Raksilassa pelataan kun Kärpät hoiti homman varsinaisella peliajalla, ainakin sellaista on tässä nyt koko ajan höpötetty sekä täällä että noissa tv-lähetyksissä.Finaali pelataan Ruottissa, jos Frölunda saanu peleistään enempi pisteitä
Kyllä se finaali nyt käsittääkseni Raksilassa pelataan kun Kärpät hoiti homman varsinaisella peliajalla, ainakin sellaista on tässä nyt koko ajan höpötetty sekä täällä että noissa tv-lähetyksissä.
Yleisömäärä 3394, aika onneton lukema ratkaisevaan välierään.
Ei ole. Frölunda on hävinnyt sen verran monta vieraspeliä, että finaali on Oulussa.Hyvä, jos nuin on. Jäin miettimään, onko tällä Kärppien tasapelillä ja mahdollisella Frölundan suoralla voitolla vielä jotain vaikutusta
Hallissa ihan hyvä fiilis, hyvää lätkää, olisi voinut olla enemmänkin väkeä. Toisaalta tiistai peli ja pakkasta päälle 25, näillä mennään.Yleisömäärä 3394, aika onneton lukema ratkaisevaan välierään.
No on. Kiekkoähky ja kyllästyminen taitaa näkyä jo Raksilassakin. Eikä mikään ihme, kun pelejä on koko ajan ja tähän aikaan vuodesta Kärpät pelaa riskit minimoiden aivan totaalisen tylsää ylisafetya.
Näkyykös jostain koostetta ottelusta?