Joo. Turhan aikasin menin kehumaan. Mutta ei poista sitä, että kivasti sai TPS peliä Kärppien päätyyn ja pitkiä pyörityksiäNyt korkki kiinni!
On kyllä melkosta, kun jatkuvasti soi noista oman pään huolimattomuusvirheistä. Siis epätavallisen usein kostautunut maalina, ei tuossa muuten mitään ihmeellistä.
Onneks meil on Iikka.
Ylihuomenna kun otan Kangasniemen Liigapörssiin ei tee enää pistettäkään, sen nyt tietää jo.
Vaatisi enemmän saada Kantola pysymään pystyssä kuin kaataa hänet.Nyt Lukolle jäähy. Tarmo Reunanen, mies täynnä tarmoa, kaataa Kai Kantolan ajassa 39.14.
Riippuu millä katsoo...
Joo. Turhan aikasin menin kehumaan. Mutta ei poista sitä, että kivasti sai TPS peliä Kärppien päätyyn ja pitkiä pyörityksiä
Olipa turhauttava 2-2-maali. Ei saisi tuolla tavalla menettää kiekkoa oman maalin takana. Piskula ollut minulle pienoinen pettymys toistaiseksi, yllättävän paljon tulee merkkausvirheitä hänen ollessa jäällä.
Kuopiossa pelattu kaksi erää, tilanne 0-0. Toinen erä oli Lukon hallintaa, torjunnat Godla 12-Setänen 1 mutta maaliin asti Lukko ei saa kiekkoa millään. Sen puoleen en tiedä edes millaisia paikkoja nuo Lukon tilanteet ovat, radiosta kuuntelen ja selostus tunnetusti hiukan vääristää asioita.
Uhallakin sanon että mulla on hiukan huonot aavistukset tästä pelistä. Toivottavasti olen väärässä ja Lukko hoitaa homman ja ottaa pisteet.
Kuulostaa ihan Aittokalliolta. En voi väittää, että olisi ikävä :DAittakallio päästänyt jo kolme maskitonta rannaria kahteen peliin, ei ihan parasta mahdollista työtä.