Ti 18.9.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 29 507
  • 368

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perse, mun lähetys on myöhässä.... Spoilereita tuli.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
IIKKA ST. LOUIS! Nyt on vire päällä, IFK voittaa tämän vaikka puolustus vähän nukahtelee.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
On kyllä melkosta, kun jatkuvasti soi noista oman pään huolimattomuusvirheistä. Siis epätavallisen usein kostautunut maalina, ei tuossa muuten mitään ihmeellistä.

Onneks meil on Iikka.

Juuri tätä tarkotin. Joko syötetään suoraan lapaan oman maalin eteen tai sit potkitaan itse omaan maaliin. No ei nyt Motinin vika ollu kyllä tuo kontakti..
 

Mazoo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuomareilta jäi toinen 2min vislaamatta. Maila kävi Rissasen naamarissa, mutta vain Kantolan nurin vääntäminen tarttui seepran silmään
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ylihuomenna kun otan Kangasniemen Liigapörssiin ei tee enää pistettäkään, sen nyt tietää jo.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuopiossa pelattu kaksi erää, tilanne 0-0. Toinen erä oli Lukon hallintaa, torjunnat Godla 12-Setänen 1 mutta maaliin asti Lukko ei saa kiekkoa millään. Sen puoleen en tiedä edes millaisia paikkoja nuo Lukon tilanteet ovat, radiosta kuuntelen ja selostus tunnetusti hiukan vääristää asioita.

Uhallakin sanon että mulla on hiukan huonot aavistukset tästä pelistä. Toivottavasti olen väärässä ja Lukko hoitaa homman ja ottaa pisteet.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Katsoin salatut ja sitten ajattelin tulla katsomaan peliä, kun päätin ladata sen telia sovelluksen. Mutta fiilis oli että eipä olis kannattanut :D. Tiedän että peli on 2-2, joten ihan hyvä. Mutta ei Kärpille voi hävitä. Häviö ärsyttää aina mutta Kärpille hävitessä on se aina 5 xärsytys


Edit: yllätys ettei Kärpillä yhtään jäähyä
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Nyt sain katsottua kiinni KalPan pelin. Ei tätä voi ainakaan tiistailäpsyttelyks voi sanoa.

KalPa ihan mankelissa.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipa turhauttava 2-2-maali. Ei saisi tuolla tavalla menettää kiekkoa oman maalin takana. Piskula ollut minulle pienoinen pettymys toistaiseksi, yllättävän paljon tulee merkkausvirheitä hänen ollessa jäällä.
 

12961

Jäsen
Olipa turhauttava 2-2-maali. Ei saisi tuolla tavalla menettää kiekkoa oman maalin takana. Piskula ollut minulle pienoinen pettymys toistaiseksi, yllättävän paljon tulee merkkausvirheitä hänen ollessa jäällä.

Eikä tuo mikään isäntä maalilla ole. Tuo puolustus huutaa Fraseria takaisin.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Kuopiossa pelattu kaksi erää, tilanne 0-0. Toinen erä oli Lukon hallintaa, torjunnat Godla 12-Setänen 1 mutta maaliin asti Lukko ei saa kiekkoa millään. Sen puoleen en tiedä edes millaisia paikkoja nuo Lukon tilanteet ovat, radiosta kuuntelen ja selostus tunnetusti hiukan vääristää asioita.

Uhallakin sanon että mulla on hiukan huonot aavistukset tästä pelistä. Toivottavasti olen väärässä ja Lukko hoitaa homman ja ottaa pisteet.

Njaah, KalPa oli kyllä täysin sekaisin koko erän. Oikeastaan vain tuo av meni mallikkaasti. Lukolla laatupaikkoja useampia, mutta osoitteena pleksi tai Godla. Pari kertaa jäi pyörimään kiekko epämääräisesti maalin edessä ja tuuri oli kalikan puolella.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Toi Tepsin puolustus on kyllä paska. Toi maali jolla Kärpät tasoitti. Ei jumalauta sentään kuinka paskaa touhua
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Aittakallio päästänyt jo kolme maskitonta rannaria kahteen peliin, ei ihan parasta mahdollista työtä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niinhän se meni kuin pelkäsinkin. KalPa ylivoimalla johtoon kolmannen erän aluksi. Jaakko Rissanen tekijänä, pelattu 40.50.

Voi vee.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
On se nyt vittu. Heti kun saan radion päälle, KalPa tekee pelitapahtumiin sopimattoman maalin.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Olisihan tuosta joku saattanut Budishille kakkosen viheltää, mutta tällä kertaa ei pilli soi.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Koska kultapotat tuleekaan kehiin. Vai ootellaanko tässä nyt Red Bull systeemiä
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jaaaaaakkko-Kulta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös