Ti 18.9.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 29 500
  • 368

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Teksti-tv:n mukaan yleisöä Turussa 4519. Kyseessä ei ollut marraskuun pimeimmän illan Jukurit–Sport.

Terveisiä Liigalle. Saataisko vähän lisää jengejä ja pelejä. Sopisiko vaikka tollaset 20 seuraa, matseja kahden päivän välein, ja kausi heinä-heinäkuu. Tack.
Miten noin isoon halliin on mahdollista saada noin vähän väkeä. Hymiö.

Hämmentävän pieni lukema kyllä. Toki tiistai-illan peli syyskuussa jne mutta kuitenkin.
 
Teksti-tv:n mukaan yleisöä Turussa 4519. Kyseessä ei ollut marraskuun pimeimmän illan Jukurit–Sport.

Terveisiä Liigalle. Saataisko vähän lisää jengejä ja pelejä. Sopisiko vaikka tollaset 20 seuraa, matseja kahden päivän välein, ja kausi heinä-heinäkuu. Tack.
Turus purjehitaan viel.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Miksi Ilkka Heikkinen ei vetänyt? Taisi olla viime kaudella Tepsin paras rankkarilaukoja.
Ei vetänyt Pajuniemikään vaikka viime kaudella hyvin upotti. Jää oli molemmille todella huono, kaikilta meinasi karata ja jatkuvaa kesyttelyä. Varmaa tässä syy miksi moni aika suoraviivaista haki.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Olipa hieno suoritus Karviselta! Mies ei meillä kauaa pelannut, mutta silti ei herrasmiehellä kädet nouse maalin jälkeen. Paljon on muutenkin tämä mies monipuolistunut muutamassa vuodessa.
Itsehän manasin vuosi sitten noin minuutin pelin jälkeen tämän miehen alimpaan helvettiin, mutta on kyllä pakko kääntää kelkka Karvisen suhteen. Erinomainen alaketjujen pelaaja, riittävän taitava ja on pari kertaa myös heilutellut nyrkkejä kun on pitänyt puolustaa omia. Kyllä se Mamba tiesi mitä teki kun tämän jätkän halusi jengiin.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Joo kyllähän me tuurilla voitettiin tänään. Kahteen vuoteen taisi olla ensimmäinen voitto Turussa meille. Tuntuu kyllä hyvältä, vaikka tuurilla voitettiinkin. On aina mukava voittaa ennakkosuosikki ja parempi seura.

En mä ole puhunut tuurista. Lähinnä Tepsin paskuudesta. Niinku sanoin. Kärpille häviäminen ei ole vaihtoehto. tai ainakaan minulle olkoot kokojoukkue kuinka täynnä huippuja.
 

12961

Jäsen
Miten noin isoon halliin on mahdollista saada noin vähän väkeä. Hymiö.

Hämmentävän pieni lukema kyllä. Toki tiistai-illan peli syyskuussa jne mutta kuitenkin.

Sama jatkuu kuin läpi viime kauden.

Vaikka tarjoat firman kausareita kenelle, eivät kelpaa edes ilmaiseksi. Sienestys, purjehdus ja mökkeily eivät kelpaa syypäiksi, niitä ei ollut maaliskuussakaan. Playoffeissa käytän itse eikä niiden kiinnostavuudesta silloin ole kokemusta.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Miksi annatte tälle palstahistorian naurettavimman ukon kakkosnickille huomiota? Sitä se trolli toivoo. TPS-kannattaja se ei ole koskaan ollutkaan.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Miksi annatte tälle palstahistorian naurettavimman ukon kakkosnickille huomiota? Sitä se trolli toivoo. TPS-kannattaja se ei ole koskaan ollutkaan.


Tuotanoin. Sikäli kun en ole Tepsifani oikeasti niin kerro mulle että miksi mua sitten vituttaisi? Miksi vituttaa joukkueen menestyminen tai menestymättömyys jos ei fanita? Ja toiseksi minä olen minä ja tämä on minun ainoa nick. On ollut ja tulee olemaan. En ole koskaan vaihtanut nickiä
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuotanoin. Sikäli kun en ole Tepsifani oikeasti niin kerro mulle että miksi mua sitten vituttaisi? Miksi vituttaa joukkueen menestyminen tai menestymättömyys jos ei fanita? Ja toiseksi minä olen minä ja tämä on minun ainoa nick. On ollut ja tulee olemaan. En ole koskaan vaihtanut nickiä
Se koira älähtää jne?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tää juhis mikään auris ole. Vaikuttaa olevan vaan aavistuksen, sanoisinko, hitaampi nimimerkki jolla kuitenkin todella lyhyt sytytyslanka. Tämä on ihan suhteellisen vakiintunut laji, tiedän irl tällaisia useammankin.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
No ehkä. Ja ehkä ylireagoin. Mutta Kärpät vaan on mulle sellainen joukkue jonka voittaminen tuntuu aina 3x paremmalta kun norm voitto ja samoin häviö tuntuu sitten taas 3x ärsyttävämmältä.

Tämähän on tullut jo kauden alla useissa eri ketjuissa toistuvasti esille. Rauhoitu jo hyvä ihminen, vituttaa lukea tuollaista älytöntä mantraa.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Kai sitä vois rauhoittua kun joukkueet (TPS ja Kärpät) on kuitenkin suunnilleen siellä minne ne kuuluu :)
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Teksti-tv:n mukaan yleisöä Turussa 4519. Kyseessä ei ollut marraskuun pimeimmän illan Jukurit–Sport.

Terveisiä Liigalle. Saataisko vähän lisää jengejä ja pelejä. Sopisiko vaikka tollaset 20 seuraa, matseja kahden päivän välein, ja kausi heinä-heinäkuu. Tack.

Miten joukkueiden määrä, pelien määrä tai kauden pituus vaikuttaa kauden kolmanteen otteluun Kärppiä vastaan?
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kaksi erää pelattu. Tappara mitä ihmettä!?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös