Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Olen objektiivinen jääkiekon tarkkailija.Onneksi sinä olet kuitenkin edustamassa.
Olen objektiivinen jääkiekon tarkkailija.Onneksi sinä olet kuitenkin edustamassa.
Mä luulin että Tappara huitoi mutta ei vissiin.Kukaan ei tiedä.
Täälläkö ihmiset oikeasti ihmettelee tyhjiä penkkejä D-päädyssä? Tiistai-ilta, liput 40 € ja nuo liput vapautuivat vieraskiintiöstä myyntiin pari tuntia sitten. Halli oli loppuun "varattu" jo aikoja sitten, mutta pari tuntia ennen peliä tilaa olikin muutama sata paikkaa. Hankala myydä noilla hinnoilla ja tuolla varoajalla, joten kiitoksia vaan Liigan suuntaan näistä käytännöistä.
Riikola 0-1.
Mahtava kuitti!Olen objektiivinen jääkiekon tarkkailija.
Ei, mutta on mielestäni ymmärrettävää, että parissa tunnissa ei saada muutamaa sataa lippua saada myytyä noilla hinnoilla tiistai-iltana. Ihmiset on ehtineet lyömään suunnitelmia lukkoon jo tuohon mennessä, kun olettavat pelin loppuun myydyksi. Viikonloppuisin iltojen suunnitelmissa enemmän liikkumavaraa monilla kuin arkena on.Pitäisikö finaalit pelata vain lauantaisin, koska "tiistaina ei finaaleja kukaan jaksa katsella"?
En ettinyt sitä. Se oli siinä 8 minuttia ennen ekan erän loppua Tappara-yv:llä mitä haen.Darude - Sandstorm
Olet lähinnä huvittava.Olen objektiivinen jääkiekon tarkkailija.
Olet lähinnä huvittava.
muaddib
Yksikään Liiga-pelaaja ei olisi pysynyt tuossa tilanteessa pystyssä, vaikka kuinka olisi yrittänyt.Haapalalta melko nolo kaatuminen